ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

جنسیس G70 قیمت‌گذاری شد؛ ارزان‌تر از تمام رقبای آلمانی و ژاپنی

جنسیس سرانجام جزئیات قیمتی نسخه به روز رسانی شده G70 را اعلام کرد. از این پس علاقه‌مندان می‌توانند به صورت اینترنتی اقدام به پیش خرید این خودرو کنند. قیمت پایه G70 2022 از 38,570 دلار ...

سپهر عظیمی
نوشته شده توسط سپهر عظیمی | ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۲۰:۳۰

جنسیس سرانجام جزئیات قیمتی نسخه به روز رسانی شده G70 را اعلام کرد. از این پس علاقه‌مندان می‌توانند به صورت اینترنتی اقدام به پیش خرید این خودرو کنند. قیمت پایه G70 2022 از 38,570 دلار آغاز می‌شود که 1,045 دلار آن؛ بابت هزینه حمل خودرو دریافت می‌شود. نسخه پایه به پیشرانه 2 لیتری توربو مجهز شده و به صورت دیفرانسیل عقب عرضه می‌شود. البته مشتریان می‌توانند با پرداخت 2,100 دلار اضافه؛ این خودرو را به صورت چهار چرخ محرک هم سفارش دهند٬ اما قیمت نسخه پایه حدود 1500 دلار نسبت به ارزان قیمت‌ترین رقیب از برند آئودی یا لکسوس کمتر‌ است.

قیمت اعلام شده برای G70 2022؛ به طرز قابل توجهی پایین‌تر از رقبای آلمانی است. به گونه‌ای که آئودی برای نسخه پایه A4 با موتور ۲.۰ لیتری توربو؛ حداقل 40,145 دلار دریافت می‌کند و ب ام و هم قیمت پایه 330i را 42,895 دلار معین کرده است. مرسدس بنز نیز برای C300؛ برچسب قیمتی 42,650 دلار را برگزیده است.

تمام قیمت‌های اعلامی شامل مالیات هم می‌ؤود. حتی لکسوس IS300 به عنوان یک آسیایی؛ در کمترین حالت؛ بالاتر از 40,500 دلار می‌ارزد. البته قیمت گذاری یک محصول جدید به کنار؛ ارزش افزوده آن هم از اهمیت بالایی برخوردار است. باید منتظر ماند و دید که G70 در آینده چقدر می‌تواند ارزش مادی خودش را حفظ کند و همچنان در بازار دست دوم‌ها طرفدار داشته باشد.

جنسیس G70 2022 در نسخه 2 لیتری توربو با دو تریم استاندارد و پرستیژ؛ عرضه می‌شود. در حالی که مدل‌های V6 را می‌توان در تیپ‌های Sport Advanced؛ Sport Prestige و Launch Edition خریداری کرد. اگرچه پیشرانه دو لیتری توربو G70 قادر به تولید 252 اسب بخار قدرت 352 نیوتن متر گشتاور است؛ اما کسانی که به دنبال گرفتن پرفورمنس بهتر هستند؛ می‌توانند به سراغ نسخه 3.3 لیتری تویین توربو V6 بروند که 365 اسب بخار قدرت و 510 نیوتن متر گشتاور دارد.

لازم به ذکر است که هر دو پیشرانه به یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک متصل می‌شوند. به سبک همیشگی جنسیس؛ نسخه آپدیت شده G70 یک سری از ویژگی‌ها را به طور استاندارد ارائه می‌دهد. از جمله سیستم زمان بندی تعمیر و نگهداری خودرو که شامل سیستم‌های Service Valet و Genesis Connected Services می‌شود و نقشه‌های آپدیت شده را هم در بر می‌گیرد. استفاده از این سرویس‌ها به مدت 3 سال یا 60,000 کیلومتر برای مالک خودرو رایگان خواهد بود.

جنسیس G70 2022 لیستی از امکانات استاندارد را هم به خود می‌بیند. در این لیست؛ نمایشگر 10.25 اینچی چند رسانه‌ای مجهز به نویگیشن؛ سامانه‌های Apple Car Play و Android Auto؛ رینگ‌های 18 اینچی آلیاژی؛ چراغ‌های تمام LED در جلو و عقب؛ صندلی‌های تمام برقی مجهز به گرم کن؛ شیشه‌های آکوستیک؛ کروز کنترل هوشمند؛ سامانه استارت استاپ و دستیار رانندگی در بزرگراه وجود دارند.

در مدل‌های 3.3 لیتری V6؛ آپشن‌های بیشتری از قبیل ترمزهای پرفورمنس بالا؛ سیستم تعلیق اسپرت تیون شده؛ رینگ‌های 19 اینچی آلیاژی؛ فرمان با نسبت متغیر؛ روکش‌های چرمی اعلا و ... را می‌توان مشاهده کرد.

نسخه 3.3 لیتری Sport Prestige نیز با ترمزهای برمبو؛ دیفرانسیل لغزش محدود؛ سیستم تعلیق با کنترل الکترونیکی و روکش‌های چرم ناپا به دست خریداران می‌رسد. اما نسخه پرچمدار یا همان Launch Edition با قیمت 53,545 دلار؛ با رینگ‌های 19 اینچی سبک وزن چند شاخه؛ رنگ بدنه سفید Verbier مات یا خاکستری ملبورن مات و قطعات تزئینی مشکی آبسیدین و قرمز سویلا در کابین همراه شده‌است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی