ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

یک عکس غیر رسمی فیس‌لیفت ب ام و X3 را فاش کرد

به تازگی عکسی از نسخه به روز شده ب ام و X3 لو رفته که این خودرو را در خیابان‌های اسپانیا نشان می‌دهد و پیش نمایشی از چهره احتمالی این فیس لیفت را به تصویر ...

سپهر عظیمی
نوشته شده توسط سپهر عظیمی | ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۲۳:۱۵

به تازگی عکسی از نسخه به روز شده ب ام و X3 لو رفته که این خودرو را در خیابان‌های اسپانیا نشان می‌دهد و پیش نمایشی از چهره احتمالی این فیس لیفت را به تصویر می‌کشد. همچنین انتشار این عکس گویای آن است که احتمالا به زودی رونمایی رسمی از X3 جدید به عمل می‌آید. البته از زاویه‌ای که خودرو در آن مشخص است، دید چندان خوبی به چهره نهایی نمی‌توان داشت. اما از همین دید محدود هم می‌شود حدس زد که چراغ‌های جلو، اندکی زاویه دارتر از قبل شده‌اند. رینگ‌های پنج پره دوبل دو رنگ هم در زیر خودرو دیده می‌شوند.

ب ام و X3

اگرچه از این زاویه نمی‌توان فهمید، اما بر اساس تصاویر جاسوسی می‌توان حدس زد که نمای عقب هم با اصلاحاتی همراه شده است. چراغ‌های عقب طراحی متفاوتی دارند و سپر هم خطوط جدیدی را به خود می‌بیند. آپدیت‌هایی که معمولا ب ام و در نیمه عمر محصولاتش بر روی آنها ارائه می‌دهد، تغییرات ظاهری اندکی را شامل می‌گردند. بنابراین جای تعجب ندارد که نسخه به روز رسانی شده X3 هم با اصلاحات اساسی در چهره بیرونی مواجه نیست.

ب ام و X3

در داخل کابین احتمالا شاهد تغییرات بیشتری خواهیم بود. طبق گفته‌های بلاگ ب ام و، یک صفحه نمایش بزرگ‌تر برای سیستم چند رسانه‌ای در نظر گرفته می‌شود که آخرین نسخه از نرم افزار iDrive 8 هم بر روی آن نصب می‌گردد. هنوز هیچ نشانه‌ای از ایجاد تغییر در قوای محرک X3 جدید وجود ندارد. در بازار آمریکا این خودرو قبلا با موتورهای 2.0 لیتری توربو شارژ 4 سیلندر، 3.0 لیتری توربو شارژ 6 سیلندر و هیبریدی 4 سیلندر عرضه می‌شد.

از طرفی، تصاویر جاسوسی دیگر هم نشان می‌دهند که ب ام و در حال کار بر روی نسخه جدید کراس اوور الکتریکی iX3 نیز هست. به نظر می‌رسد که این به روز رسانی‌های هم زمان، برای حفظ شباهت و تناسب درون خانوادگی میان دو کراس اوور باشد. احتمالا مدل X3 M نیز به زودی با همین تغییرات، آماده عرضه به بازار می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی