ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فاکسکان
تکنولوژی

فاکسکان در آستانه تولید آیفون ۱۳، مزایای استخدام در خط تولید را افزایش می‌دهد

فاکسکان، بزرگ‌ترین تولیدکننده آیفون معمولا در آستانه تولید آیفون‌های جدید مزایای نیروی کار خود را افزایش می‌دهد. این شرکت حالا در نظر دارد تا پیش از آغاز تولید آیفون ۱۳، مزایای کار نیروهای خط تولید ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۲۲:۳۰

فاکسکان، بزرگ‌ترین تولیدکننده آیفون معمولا در آستانه تولید آیفون‌های جدید مزایای نیروی کار خود را افزایش می‌دهد. این شرکت حالا در نظر دارد تا پیش از آغاز تولید آیفون ۱۳، مزایای کار نیروهای خط تولید کارخانه «ژنگژو» چین را افزایش دهد.

به گزارش South China Morning Post، این مزایا برای جذب نیروهای جدید در نظر گرفته شده‌اند. مزایای کاری فاکسکان که ۱۱۵۸ دلار اضافه بر حقوق پایه کارگران خواهد بود، شامل حال کسانی می‌شوند که ۹۰ روز در خط تولید کار کنند. هدف این شرکت جذب نیروهای تازه نفس در دوره شلوغ تولید است. این سومین افزایش مزایای کار در طول یک ماه اخیر است و از چالش فاکسکان در زمینه تامین نیروی کار در خطوط تولید خبر می‌دهد.

خبر افزایش مزایای کارگران در شرایطی منتشر می‌شود که فاکسکان از افزایش درآمدهایش در آوریل ۲۰۲۱ خبر داده بود. این شرکت در ماه آوریل ۱۶.۶۲ میلیارد دلار درآمد داشت و رشد سالانه ۳۱.۳۹ درصدی را تجربه کرد. گفته می‌شود که این افزایش درآمد ناشی از افزایش فروش سری آیفون ۱۲ و کنسول پلی استیشن ۵ سونی بوده است.

سری آیفون ۱۲ پارسال دیرتر از همیشه در ماه اکتبر معرفی شد و برخی از مدل‌های آن تا ماه نوامبر به بازار نیامدند. در نتیجه، بین زمان معرفی تا فصل تعطیلات پایان سال میلادی کمتر از همیشه فاصله افتاده بود، پس بخشی از سیل تقاضا به اوایل سال ۲۰۲۱ منتقل شد.

سری آیفون ۱۳ که انتظار داریم آن را مطابق معمول در ماه سپتامبر ببینیم، احتمالا مثل پارسال چهار مدل خواهد داشت که از نظر اندازه شبیه سری آیفون ۱۲ هستند. پس با آیفون ۱۳ مینی با نمایشگر ۵.۴ اینچی، آیفون ۱۳ با نمایشگر ۶.۱ اینچی، آیفون ۱۳ پرو با نمایشگر ۶.۱ اینچی و پرو مکس با نمایشگر ۶.۷ اینچی روبرو می‌شویم. این محصولات احتمالا دوربین قوی‌تر، پردازنده سریع‌تر و چندین بهینه‌سازی کوچک دیگر خواهند داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی