ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قیمت اتریوم برای اولین بار از مرز ۴۰۰۰ دلار فراتر رفت

بازار رمزارزها در هفته‌های گذشته نوسانات زیادی را تجربه کرده، با این حال قیمت اتریوم افزایش چشمگیری داشته و حالا ارزش این رمزارز به بیش از ۴۰۰۰ دلار رسیده است. یک هفته پیش بود که ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۰

بازار رمزارزها در هفته‌های گذشته نوسانات زیادی را تجربه کرده، با این حال قیمت اتریوم افزایش چشمگیری داشته و حالا ارزش این رمزارز به بیش از ۴۰۰۰ دلار رسیده است.

یک هفته پیش بود که قیمت اتریوم با یک رکوردشکنی از مرز ۳۰۰۰ دلار عبور کرد و توانست توجه بیشتری به خود جلب کند. در طی همین یک هفته این رمزارز چندین بار دیگر دست به رکوردشکنی زد اما نتوانسته بود از سقف ۴۰۰۰ دلار عبور کند. حالا به چنین هدفی دست یافته و قیمتش را به بالای این مرز رسانده است.

اتریوم در حال حاضر با قیمتی نزدیک به ۴۰۳۰ دلار معامله می‌شود و ارزش بازاری بیش از ۴۶۰ میلیارد دلار دارد که اگرچه بسیار کمتر از بیت کوین است، اما با سرعت بالایی به باارزش‌ترین رمزارز بازار نزدیک می‌شود.

قیمت اتریوم

بیت کوین که در گذشته توانسته بود از مرز روانی ۶۰ هزار دلار عبور کند، در روزهای گذشته نوسانات زیادی داشته و هنوز نتوانسته به جایگاه قبلی‌اش دست یابد. با این وجود، قیمت این رمزارز هم اکنون در یک قدمی ۶۰ هزار دلار قرار دارد و ارزش بازارش از ۱.۱ تریلیون دلار هم فراتر رفته است.

اتریوم در اسفند ۱۳۹۹ توانست برای اولین بار قله ۲۰۰۰ دلار را فتح کند و به رشدش در بازار ادامه دهد، هرچند این رشد چندان پایدار نبود و قیمتش دوباره به کمتر از دو هزار دلار سقوط کرد. با این وجود تقریبا از ماه آوریل شاهد افزایش قیمت اتریوم بودیم و حالا توانسته از مرز ۴۰۰۰ دلار عبور کند.

اتریوم تنها رمزارزی نبود که در این مدت مورد توجه زیادی قرار داشت. دوج کوین هم در روزهای اخیر توانست چندین بار رکوردشکنی کند و قیمتش به بالای ۷۰ سنت رسید.

بسیاری امیدوار بودند با حضور مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس، ایلان ماسک در برنامه SNL قیمت این رمزارز به ۱ دلار برسد، اما چنین اتفاقی رخ نداد. در حقیقت قیمت دوج کوین سقوط کرد و حالا ارزشی نزدیک به ۵۳ سنت دارد. ماسک پیش از حضور در این برنامه، درباره سرمایه‌گذاری در بازار رمزارزها هشدار داده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی