ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

مشتریان چینی رولزرویس خودروهای یک میلیون دلاری را با استفاده از وی‌چت می‌خرند

از زمان شیوع کرونا ویروس، بیشتر افراد به معاملات و خرید بدون نیاز به پرداخت پول نقد عادت کرده‌اند. عمده این پرداخت‌ها را هم از طریق تلفن همراه هوشمند خود انجام می‌دهند. احتمالا بسیاری از ...

سپهر عظیمی
نوشته شده توسط سپهر عظیمی | ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۰۸:۳۰

از زمان شیوع کرونا ویروس، بیشتر افراد به معاملات و خرید بدون نیاز به پرداخت پول نقد عادت کرده‌اند. عمده این پرداخت‌ها را هم از طریق تلفن همراه هوشمند خود انجام می‌دهند. احتمالا بسیاری از شما پول بنزین، قهوه، مواد غذایی، لباس و بسیاری از اقلام دیگر را اینترنتی پرداخت می‌کنید، اما شاید جالب باشد بدانید که مشتریان چینی حتی به تازگی پول خرید خودروهای فوق گران قیمت‌ نظیر رولزرویس را هم به شکل آنلاین می‌پردازند.

یک منبع نزدیک به کمپانی رولزرویس گفته که اخیرا بسیاری از خودروهای خاص و سفارشی در چین، به وسیله اپلیکیشن WeChat خریداری می‌شوند. در حقیقت، این اپلیکیشن همزمان کار سه اپلیکیشن واتساپ، اینستاگرام و پی‌پال را به شکل توامان انجام می‌دهد! البته بیش‌ترین استفاده چینی‌ها از وی چت، همان پیام رسانی است.

اما یکی از قابلیت‌های خاص وی چت، فراهم کردن امکان خرید فوری برای کاربران است و بسیاری از شرکت‌ها هم در چین، از این ویژگی در جهت اهداف تجاری خود، استفاده می‌کنند. همچون قابلیت Buy it now در eBay، اما نه برای خرید یک کابل 15 دلاری آیفون یا کپی دست دوم بازی Call Of Duty، بلکه در وی چت شما قادر به خرید یکی از 20 دستگاه رولزرویس فانتوم Tempus لیموزین هستید!

خودرویی که ماه گذشته در نمایشگاه شانگهای رونمایی شد. Tempus در حقیقت یک فانتوم لیموزین ارتقا یافته است. سقف موسوم به آسمان شب که از معروف‌ترین آپشن‌های فانتوم به شمار می‌رود، در این نسخه با فیبر‌های نوری دست ساز، از نو طراحی شده و قطعات آلومینیومی برش خورده هم در داشبورد خودرو، دیده می‌شوند.

ساعت کلاسیک رولزرویس از داخل کابین حذف شده تا حس آزادی و فراغت از گذر زمان به سرنشینان، القا شود٬ بدنه خودرو به رنگ سفارشی آبی Kairos در آمده تا جلوه آسمان در شب را تداعی کند. تاریخ و مکان تولد هم برای هر یک از خریداران، به طور اختصاصی بر روی خودرو حکاکی شده‌است.

درباره قیمت هم رولزرویس معمولا سخنی از قیمت تمام شده خودروهای خاصش در مجامع عمومی به میان نمی‌آورد. در حالی که فانتوم استاندارد حداقل 535,000 دلار می‌ارزد، طبق شایعات نقل شده، این نسخه سفارشی هم برای خریدارانش، حداقل 750,000 دلار آب خورده‌است.

حتی برخی می‌گویند که ممکن است قیمت آن به 1 میلیون دلار هم برسد. خودروساز لوکس بریتانیایی با استفاده از اپلیکیشن وی چت، فروش فانتوم Tempus را به تمام مشتریان رده بالای خود، ابلاغ کرد.

طبق اخبار به دست آمده از رولزرویس، بسیاری از این مشتریان هم پیشنهاد خرید این خودرو را پذیرفته و بدون دیدن خودرو یا حتی صحبت با یکی از مسئولان این کمپانی، فانتوم Tempus را پیش خرید کرده‌اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی