ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جیمیل با قابلیت جدیدی بروز شد؛ انتقال مستقیم تصاویر پیوست شده به گوگل فوتوز

در بروزرسانی جدید جیمیل، کاربران می‌توانند عکس‌های پیوست شده در ایمیل را مستقیما و با استفاده از یک دکمه میانبر به حساب گوگل فوتوز خود منتقل کنند. این روز‌ها روش‌های زیادی برای به اشتراک گذاشتن ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۶ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۰

در بروزرسانی جدید جیمیل، کاربران می‌توانند عکس‌های پیوست شده در ایمیل را مستقیما و با استفاده از یک دکمه میانبر به حساب گوگل فوتوز خود منتقل کنند.

این روز‌ها روش‌های زیادی برای به اشتراک گذاشتن عکس‌ها وجود دارد که این کار بیشتر از طریق شبکه‌های اجتماعی صورت می‌گیرد. با این حال برخی افراد هنوز هم برای ارسال تصاویر خود از روش‌های قدیمی مانند ایمیل استفاده می‌کنند. گوگل قابلیت جدیدی در اختیار این دسته از افراد قرار داده است که می‌توانند تصاویر پیوست شده در جیمیل خود را به صورت مستقیم در گوگل فوتوز ذخیره کنند. گوگل از بروزرسانی جدیدی برای سرویس ایمیل خود خبر داد که حاوی ویژگی قابل توجهی برای کاربران سرویس‌های گوگل است.

در نسخه بروزرسانی شده و جدید سرویس جیمیل، دکمه جدیدی تحت عنوان «ذخیره‌سازی در عکس‌ها» (Save to Photos) در کنار گزینه «افزودن به درایو» اضافه می‌شود. پس از کلیک کردن روی این دکمه جدید، عکس‌های پیوست شده به طور خودکار در گوگل فوتوز ذخیره خواهد شد.

البته در حال حاضر این ویژگی محدودیت‌هایی نیز دارد که انتظار می‌رود با گذشت زمان برطرف شوند. برای مثال گفته می‌شود این ویژگی در حال حاضر فقط از تصاویر با فرمت JPEG پشتیبانی می‌کند و همچنین به نظر می‌رسد در ابتدا فقط در دسترس نسخه وب جیمیل قرار بگیرد.

با این ویژگی، گوگل امیدوار است روند ذخیره کردن تصاویر از جیمیل را برای کاربران خود آسان‌تر کند تا نیاز به دانلود و انتقال دستی آن‌ها به گوگل فوتوز نداشته باشند. قابلیت جدید به صورت پیش‌فرض فعال است و در دسترس کاربران Google Workspace و G Suite به علاوه تمام افرادی که حساب شخصی گوگل دارند قرار خواهد گرفت، اما در دسترس قرار گرفتن آن برای تمام کاربران ممکن است حدود ۱۵ روز زمان ببرد.

اگر همچنان از سرویس گوگل فوتوز استفاده می‌کنید، بهتر است بدانید که در چند وقت گذشته تغییرات و ویژگی‌های جدیدی برای آن از جمله «متحرک کردن تصاویر» و «دسته بندی تصاویر بر اساس عناصر جزئی» معرفی شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • iApple
    iApple | ۶ خرداد ۱۴۰۰

    اصلا و به هیچ وجه از جی‌میل گوگل خوشم نمیاید ، آوت لوک و آیکلود اپل را ترجیح میدهم☺️😊❗

مطالب پیشنهادی