ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

تست تصادف جنسیس G80 و GV80؛ درخشش نورسیده‌های کره‌ای [تماشا کنید]

یوروانکپ اخیرا نتایج تست تصادف چند مدل مختلف را منتشر کرده که در بین آنها نام دو مدل G80 و GV80 از جنسیس نیز دیده می‌شود. ارزیابی‌های این سازمان نشان می‌دهد هر دو محصول لوکس ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۸ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۴:۴۵

یوروانکپ اخیرا نتایج تست تصادف چند مدل مختلف را منتشر کرده که در بین آنها نام دو مدل G80 و GV80 از جنسیس نیز دیده می‌شود. ارزیابی‌های این سازمان نشان می‌دهد هر دو محصول لوکس کره‌ای از ایمنی بسیار مناسبی برخوردار بوده و در صورت وقوع حادثه می‌توانند از سرنشینان خود به خوبی محافظت کنند.

سدان سایز متوسط جنسیس در بخش محافظت از سرنشینان بزرگسال امتیاز قابل توجه 91 درصد را کسب کرده، این میزان برای حفاظت از سرنشینان خردسال 87 درصد، برای عابرین پیاده 77 درصد و برای تجهیزات ایمنی کمکی 91 درصد محاسبه شده است.

کراس‎‌اوور GV80 هم در بخش محافظت از سرنشینان بزرگسال و خردسال امتیازهای یکسانی را دریافت کرده، اما در بخش حفاظت از عابرین پیاده و تجهیزات ایمنی کمکی اندکی ضعیف‌تر ظاهر شده و به ترتیب امتیازهای 66 و 88 درصد را به خود اختصاص داده است.

اما در کنار جنسیس G80 و GV80، یوروانکپ به بررسی مدل‌های دیگری چون نسل سوم سیتروئن C4 و ب‌ام‌و سری 4 کوپه و کانورتیبل پرداخته است. از میان مدل‌های فوق سیتروئن C4 چهار ستاره دریافت کرده، ولی نمایندگان ژرمن‌ها پنج ستاره را از آن خود نموده‌اند.

آنطور که یوروانکپ اعلام کرده، نسخه‌های هیبریدی و هیبریدی شارژی فولکس واگن گلف، اشکودا اکتاویا، رنو کپچر و اوپل گرندلند X و همچنین نسخه برقی ب‌ام‌و X3 و اوپل کورسا هم امتیازهایی مشابه با همتایان بنزینی خود کسب کرده‌اند.

میشل ون راتینگن (Michiel van Ratingen) دبیر ارشد یوروانکپ در رابطه با نتایج بدست آمده گفته با توجه به شرایط کرونایی موجود و کمبود نیمه‌رساناها، صنعت خودرو دوران سختی را سپری می‌کند؛ با وجود این جنسیس موفق شده دو مدلی را وارد بازار اروپا کند که از نظر ایمنی عملکردی عالی دارند. وی افزوده سیتروئن با آنکه امتیاز قابل احترام 4 ستاره را برای C4 دریافت کرده، ولی با کمی مهندسی دقیق‌تر می‌توانست به امتیاز کامل دست پیدا کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی