ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی زد فولد ۳ سبک‌تر از گلکسی زد فولد ۲ خواهد بود

سامسونگ احتمالا در ماه ژوئیه (تیر و مرداد) از گلکسی زد فولد ۳ رونمایی می‌کند، بنابراین باید منتظر انتشار گزارش‌ها و شایعات زیادی درباره آن باشیم. جدیدترین اطلاعات مربوط به این دستگاه از وزن پایین‌ترش ...

ریحانه ولی‌پور
نوشته شده توسط ریحانه ولی‌پور | ۹ خرداد ۱۴۰۰ | ۲۲:۴۵

سامسونگ احتمالا در ماه ژوئیه (تیر و مرداد) از گلکسی زد فولد ۳ رونمایی می‌کند، بنابراین باید منتظر انتشار گزارش‌ها و شایعات زیادی درباره آن باشیم. جدیدترین اطلاعات مربوط به این دستگاه از وزن پایین‌ترش نسبت به نسل قبلی خبر می‌دهد. امروز مشخص شد که این گوشی ۲۶۹ گرم خواهد بود.

طبق گفته یک منبع موثق حوزه فناوری به نام «Ice Universe»، گلکسی زد فولد ۳ وزنی برابر ۲۶۹ گرم خواهد داشت وزن زد فولد ۲ حدود ۲۸۲ گرم و فولد حدود ۲۷۶ گرم است. سامسونگ ممکن است این کار را با استفاده از یک باتری کوچکتر انجام دهد. شایعات اخیر نیز نشان می‌دهد که گلکسی زد فولد ۳ از باتری ۴۳۸۰ یا ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده خواهد کرد، در صورتی که زد فولد ۲ باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد.

گلکسی زد فولد ۳

در گذشته چند عکس از این گوشی لو رفته بود. این عکس‌ها نشان می‌دادند که دوربین سلفی در صفحه نمایش قرار می‌گیرد. این اولین باری خواهد بود که کره‌ای‌ها دوربین سلفی را زیر نمایشگر قرار می‌دهند و البته پشتیبانی از قلم S Pen را به یک گوشی تاشو اضافه می‌کنند.

همچنین این گوشی طوری طراحی می‌شود که محل تا شدن آن تا حدودی قابل مشاهده نباشد. مشخص بودن محل تا شدن صفحه نمایش یکی از بزرگترین مشکلاتی است که این گوشی‌ها دارند. خوشبختانه این مشکل در گلکسی زد فولد ۳ و فلیپ ۳ حل خواهد شد. سامسونگ راه حلی پیدا کرده که می‌تواند این مشکل بزرگ را حل کند. هنوز چیزی از تکنولوژی آن مشخص نشده، اما می‌دانیم که نبودن چنین خطی در وسط صفحه نمایش می‌تواند گوشی‌های تاشو را بسیار جذاب‌تر کند.

در طراحی دوربین‌های زد فولد ۳ دوربین جدیدی اصافه شده که اصلا شبیه به طراحی گلکسی S21 نیست. صفحه نمایش بیرونی این دستگاه توسط گوریلا گلس ویکتوس مخافظت می‌شود و رفرش ریت هر دو پنل به ۱۲۰ هرتز می‌رسد.

قبلا نیز اطلاعاتی درباره این گوشی داشتیم، برای مثال می‌دانیم که احتمالا کمی در برابر آب و خاک مقاوم خواهد بود و سامسونگ از پوشش‌های خاصی برای این دستگاه استفاده خواهد کرد تا بتواند دوام آن را بالاتر ببرد. با این حال، تا وقتی که سامسونگ آن را به طور رسمی عرضه کند، نمی‌توان هیچ چیزی را به طور دقیق مشخص کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی