ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با iPadOS 15 اپلیکیشن‌ها را روی آی‌پد توسعه و آن‌ها را به اپ‌استور انتقال دهید

اپل در جریان کنفرانس توسعه‌دهندگان WWDC 2021 اعلام کرد که سیستم عامل iPadOS 15 از قابلیت ساخت اپلیکیشن‌های آیفون و آی‌پد به صورت مستقیم و توسط ابزار Swift Playgrounds برخوردار است. توسعه‌دهندگان اکنون برای اولین ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | ۲۳:۱۴

اپل در جریان کنفرانس توسعه‌دهندگان WWDC 2021 اعلام کرد که سیستم عامل iPadOS 15 از قابلیت ساخت اپلیکیشن‌های آیفون و آی‌پد به صورت مستقیم و توسط ابزار Swift Playgrounds برخوردار است.

توسعه‌دهندگان اکنون برای اولین بار می‌توانند روی آی‌پد خود اپلیکیشن‌های جدیدی را طراحی و برنامه‌نویسی کنند. همانطور که در WWDC 2021 اعلام شد، در سیستم‌ عامل iPadOS 15، توسعه‌دهندگان می‌توانند با استفاده از ابزار Swift Playgrounds و Swift اپلیکیشن‌های آیفون و آی‌پد را توسعه دهند. همچنین توسعه‌دهندگان پروژه‌های مربوط به اپلیکیشن‌های Swift Playgrounds را می‌توانند در Xcode اجرا و ویرایش کنند.

در ادامه، توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌های ایجاد شده در Swift Playgrounds را به صورت مستقیم می‌توان اجرا یا در اپ استور قرار دهند.

در کل می‌توان گفت که ویژگی جدید سیستم عامل iPadOS 15 یک نقطه عطف مهم برای آی‌پد محسوب می‌شود چرا که بدون نیاز به دستگاه‌های دیگر، کاربران اکنون می‌توانند اپلیکیشن‌های جدیدی را روی آی‌پد خود توسعه دهند. آپید در حال نزدیک شدن به ایده‌ی همیشگی اپل برای جایگزینی یک کامپیوتر کامل است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ben Dehqan
    Ben Dehqan | ۱۸ خرداد ۱۴۰۰

    این امکان از مدت ها قبل برای اندروید و اپلیکیشن هاش وجود داشت. اما چند تا اپ باهاش توسعه دادند؟!!! امیدوارم در آینده تجربه کاربری ipadOs نزدیک تر به macOs بشه

مطالب پیشنهادی