ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت از مینی یخچال ایکس باکس رونمایی کرد [تماشا کنید]

مایکروسافت در نمایشگاه E3 2021 از یک محصول جدید و جذاب رونمایی کرد که مینی یخچال ایکس باکس است و در فصل تعطیلات ۲۰۲۱ از راه می‌رسد. مایکروسافت چندین ماه پیش از معرفی چنین محصولی ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۰

مایکروسافت در نمایشگاه E3 2021 از یک محصول جدید و جذاب رونمایی کرد که مینی یخچال ایکس باکس است و در فصل تعطیلات ۲۰۲۱ از راه می‌رسد.

مایکروسافت چندین ماه پیش از معرفی چنین محصولی خبر داده بود و حالا به وعده‌اش عمل کرده. این دستگاه همانطور که می‌توان از نامش حدس زد، یک یخچال کوچک با طراحی مشابه ایکس باکس سری ایکس است که نوشیدنی‌های گیمرها را خنک نگه می‌دارد.

مایکروسافت وعده داده که مینی یخچال ایکس باکس (Xbox Mini Fridge)، قدرتمندترین مینی یخچال جهان باشد و البته همانطور که می‌توان حدس زد، یکی از موارد اصلی برای بازاریابی خود کنسول ایکس باکس سری ایکس محسوب می‌شود.

البته مایکروسافت پا را از این فراتر گذاشته و گفته در این مینی یخچال از معماری خنک‌کننده «Xbox Velocity» استفاده کرده که شبیه به نام معماری «Velocity» ایکس باکس سری ایکس است.

زمانی که مایکروسافت برای اولین بار در سال ۲۰۱۹ از ایکس باکس سری ایکس رونمایی کرد، بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی آن را با یخچال مقایسه کردند و حالا ردموندی‌ها در واکنش به آن‌ها، به سراغ یخچال کوچک این کنسول رفته‌اند.

بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که با اولین یخچال ایکس باکس روبه‌رو نیستیم و مایکروسافت از یک یخچال فول سایز با طراحی ایکس باکس سری ایکس در نوامبر سال گذشته میلادی رونمایی کرده بود.

چنین محصولی احتمالا می‌تواند به قدرت برند ایکس باکس در بازار کمک کند و شاید در نبرد سنگینی که میان پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس در جریان است، مایکروسافت بتواند کمی موقعیتش را بهتر کند. انتظار می‌رود کاربران ایکس باکس سری ایکس و طرفداران این کنسول، این یخچال کوچک را بخرند.

در حال حاضر مایکروسافت قیمت این مینی یخچال را اعلام نکرده، اما مسلما ارزان‌تر از خود کنسول خواهد بود. قیمت این محصول در هفته‌های آینده و پیش از عرضه به بازار مشخص خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی