ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

الکامپ ۱۴۰۰
تکنولوژی

ثبت نام برای حضور استارتاپ‌ها در الکامپ ۱۴۰۰ آغاز شد

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران، متولی برگزاری نمایشگاه الکامپ، اعلام کرد که ثبت نام استارتاپ‌ها برای حضور در این نمایشگاه از امروز ۲۵ خرداد آغاز شده است. سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران اعلام کرد ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۸:۱۰

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران، متولی برگزاری نمایشگاه الکامپ، اعلام کرد که ثبت نام استارتاپ‌ها برای حضور در این نمایشگاه از امروز ۲۵ خرداد آغاز شده است.

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران اعلام کرد آن دسته از متقاضیان استارتاپی که تمایل دارند در بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ بخش الکام ‌استارز در قالب یک کانتر حضور داشته باشند، می‌توانند از تاریخ 25 خرداد 1400 با مراجعه به سایت رسمی الکامپ به نشانی iran-elecomp.com ثبت نام کنند.

علاقه‌مندان با ورود به سامانه ثبت نام، پس از ثبت نام و تایید مدارک در قسمت متراژ مورد نیاز غرفه داخل سالن بدون تجهیزات، عدد 12 را ثبت کرده و سپس در صفحه بعدی در قسمت کانترها، کانتر مورد نیاز را ثبت کنند.

نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۰ از تاریخ ۱۸ تا ۲۱ تیرماه به صورت «فیزیکی» و در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار خواهد شد. همین مسئله انتقادهایی را نیز به همراه داشته است و بعضی استارتاپ‌ها اعلام کرده‌اند که در این نمایشگاه حضور پیدا نخواهند کرد. با این حساب باید منتظر ماند و دید که سرنوشت این دوره از الکامپ در میانه‌ی پاندمی کرونا چه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Edi
    Edi | ۲۶ خرداد ۱۴۰۰

    کل دنیا واکسن زدن بعد نمایشگاه ها و موزه و ... بازکردند اینجا برعکسه ، کلا رعایت پروتکل ها و و اجرای قوانین دوران کرونا در اینجا شعاری بیش نیست

مطالب پیشنهادی