ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تاریخ برگزاری رویداد سامسونگ در MWC 2021 اعلام شد: احتمال معرفی گلکسی واچ ۴

سامسونگ در تاریخ ۷ تیر ماه ساعت ۲۱:۴۵ به وقت تهران رویداد مجازی‌اش را در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۱ برگزار خواهد کرد. این احتمال وجود دارد که در این رویداد شاهد معرفی نسل جدید ساعت ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱ تیر ۱۴۰۰ | ۰۹:۳۰

سامسونگ در تاریخ ۷ تیر ماه ساعت ۲۱:۴۵ به وقت تهران رویداد مجازی‌اش را در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۱ برگزار خواهد کرد. این احتمال وجود دارد که در این رویداد شاهد معرفی نسل جدید ساعت هوشمند سامسونگ با سیستم عامل ترکیبی سامسونگ و گوگل باشیم.

براساس اطلاعات منتشر شده در وب‌سایت کنگره جهانی موبایل،‌ کره‌ای‌ها ساعت‌های هوشمند را دوباره به تصویر می‌کشند و فرصت‌های جدیدی در اختیار توسعه‌دهندگان و مصرف‌کنندگان قرار می‌دهند. با توجه به چنین گفته‌ای، احتمالا در این رویداد نگاه جزئی به نسل جدید ساعت هوشمند سامسونگ یعنی گلکسی واچ ۴ داشته باشیم، البته شاید از این محصول بطور کامل رونمایی شود.

همزمان با کنفرانس توسعه دهندگان گوگل، سیستم عامل جدید و ترکیبی گوگل و سامسونگ که در واقع محصول ادغام تایزن و Wear OS  است، رونمایی شد. اکنون ظاهرا کره‌ای‌ها قصد دارند اولین ساعت هوشمند خود با سیستم عامل جدید را در رویداد آنلاین MWC 2021 معرفی کنند.

پروژه مشترک جدید می‌تواند مشکلات هر دو شرکت را حل کند و اولین دستگاهی که با این پلتفرم از راه برسد، می‌تواند برای کاربران هیجان انگیز باشد.

پیشتر نیز گفته شده بود که کره‌ای‌ها قصد دارند گلکسی واچ ۴ را با این سیستم عامل همزمان با کنگره جهانی موبایل معرفی کنند. کنگره جهانی موبایل قرار است از ۷ تا ۱۰ تیرماه برگزار شود.  البته سامسونگ قصد ندارد به صورت حضوری در این رویداد شرکت کند و رویداد هفتم تیرماه نیز تحت عنوان «اکوسیستم گلکسی/ تجربه جدید واچ/ امنیت موبایل» به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

پیشتر گفته شده بود که ساعت هوشمند جدید سامسونگ علاوه بر سیستم عامل جدید، مجهز به پردازنده ۵ نانومتری، گلس دو بعدی، حاشیه‌های باریک نمایشگر و طراحی بهبود یافته خواهد بود. سیستم عامل جدید این دستگاه که TizenWear OS نامیده می‌شود، از ویژگی‌های هر دو پلتفرم WearOS و تایزن بهره می‌برد.

در نهایت باید منتظر رویداد مجازی سامسونگ باشیم تا ببینیم ساعت هوشمند جدید با چه مشخصات و ویژگی‌هایی رونمایی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی