ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سرویس برداشت مستقیم
تکنولوژی

سرویس برداشت مستقیم حق اشتراک بالاخره در ایران راه‌اندازی شد

تیم وندار از ارائه سرویس Direct Debit یا «برداشت مستقیم» در پلتفرم خود خبر داد. این سرویس که برای نخستین بار در صنعت پرداخت کشور ارائه می‌شود، به کسب‌وکارها امکان می‌دهد تا هزینه‌های دوره‌ای یا ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲ تیر ۱۴۰۰ | ۱۵:۱۵

تیم وندار از ارائه سرویس Direct Debit یا «برداشت مستقیم» در پلتفرم خود خبر داد. این سرویس که برای نخستین بار در صنعت پرداخت کشور ارائه می‌شود، به کسب‌وکارها امکان می‌دهد تا هزینه‌های دوره‌ای یا تکراری مشتریان (به طور مثال حق اشتراک‌ها) را با اجازه خود مشتری از حساب بانکی آنها برداشت کنند.

«مهدی عبادی» مدیر عامل شرکت وندار با انتشار توییتی ضمن اطلاع‌رسانی این خبر اعلام کرده که وندار برای شروع کار با سرویس فیلیمو همکاری کرده و در قدم اول، دارندگان حساب در بانک سامان می‌توانند از این ویژگی برای تمدید خودکار حق اشتراک حساب‌های کاربری فیلیمو بهره ببرند.

مدیر عامل وندار اعلام کرده خدمات برداشت مستقیم از 10 بانک ارائه می‌شود، اما این انتخاب خود فیلیمو بوده که از طریق بانک سامان سرویس برداشت مستقیم را به کاربرانش ارائه دهد. با این وجود تعداد بانک‌ها در آینده نزدیک به ده مورد محدود نمانده و افزایش پیدا خواهد کرد.

سرویس برداشت مستقیم

در همین رابطه عبادی قبلا و در مصاحبه با دیجیاتو گفته بود که قصد دارند سرویس برداشت مستقیم خود را به کلیه کسب و کارها ارائه دهند. همچنین او در پاسخ به این پرسش که برداشت مستقیم چه تأثیری در زندگی مشترک و بیزینس کسب‌وکارها خواهد داشت به دیجیاتو گفت:

«مشترک دیگر دغدغه شارژ کردن دوباره و رفتن به درگاه و خرید و زدن رمز دوم و مواردی از این قبیل را سر ماه برای انواع سرویس خود ندارد و همه کارها را اتوماتیک به وندار سپرده است. این مساله آسایش نسبی برای او فراهم می‌آورد اما بیشترین تاثیر روی تجارت کسب‌وکارها خواهد بود. شما فرض کنید مشترک یک سرویس VOD پس از آنکه اعتبارش تمام شد، شاید یک هفته بعد اکانت خود را شارژ کند و VOD مذکور رسما در این یک هفته ضرر کرده است. با راه‌اندازی این سرویس اما این ضررها دیگر به وجود ندارد و به نظر می‌رسد که مشتریان وفادارتری به وجود خواهد آمد.»

وندار در صفحه‌ای از وبسایت خود روش‌های استفاده کسب و کارها از API برداشت مستقیم خود را به طور کامل توضیح داده است. اگر صاحب کسب و کار هستید و می‌خواهید به مشتریان خود امکان پرداخت مستقیم بدهید، می‌توانید با مراجعه به این لینک از نحوه انجام این کار مطلع شوید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • molavy
    molavy | ۲ تیر ۱۴۰۰

    با این هزینه اشتراک های فیلیمو سر ماه کل حقوق رو میخواد حق اشتراک برداره :)

مطالب پیشنهادی