ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هواوی Y9a
تکنولوژی

مشخصات گوشی میان رده هواوی نوا 8i پیش از موعد رونمایی فاش شد

هواوی در حال آماده‌سازی موبایل میان‌رده «نوا 8i» است و اکنون مشخصات اصلی مورد انتظار این گوشی پیش از عرضه رسمی مشخص شده است. وب‌سایت «playfuldroid»، به نقل از جلسه آنلاین هواوی می‌گوید میان رده نوا ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۴ تیر ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۰

هواوی در حال آماده‌سازی موبایل میان‌رده «نوا 8i» است و اکنون مشخصات اصلی مورد انتظار این گوشی پیش از عرضه رسمی مشخص شده است.

وب‌سایت «playfuldroid»، به نقل از جلسه آنلاین هواوی می‌گوید میان رده نوا 8i هواوی احتمالا در بازار جنوب شرقی آسیا و کشورهای مالزی و فیلیپین عرضه می‌شود. با توجه به اطلاعاتی که از آن به اشتراک گذاشته شده، طراحی دستگاه یادآور میت ۳۰ پرو است و ظاهرا هواوی کاربران جوان را هدف قرار داده است.

هواوی

نوا 8i از  نمایشگر ۶.۶۷ اینچی LCD برخوردار خواهد بود که روزنه مخصوص دوربین سلفی نیز روی نمایشگر آن دیده می‌شود. نمایشگر این گوشی دارای رزولوشن Full HD و طیف رنگی DCI-P3 است و نسبت چشمگیر نمایشگر به بدنه ۹۴.۷ درصدی را ارائه می‌کند. در مورد دوربین جلوی دستگاه هنوز هیچ مشخصاتی ارائه نشده است.

روی پنل پشتی گوشی مانند «هواوی میت ۳۰ پرو» شاهد یک ماژول دوربین دایره‌ای خواهیم بود. دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9، لنز فوق عرض ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۲۰ درجه، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و سنسور عمق سنج ۲ مگاپیکسلی در ماژول دوربین نوا 8i جای گرفته‌اند.

گوشی میان رده هواوی از تراشه اسنپدراگون ۶۶۲ و باتری ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ فوق‌ سریع ۶۶ وات هواوی بهره خواهد برد. طبق ادعای هواوی، باتری این گوشی فقط در مدت زمان ۳۸ دقیقه به صورت کامل شارژ خواهد شد.

نوا 8i هواوی به همراه رابط کاربری EMUI 11 و سیستم عامل اندروید ۱۰ در رنگ‌های نقره‌ای، مشکی و همچنین آبی روانه بازار می‌شود و انتظار می‌رود تا هواوی بعدا سیستم عامل هارمونی را در دسترس این دستگاه قرار دهد. در مورد زمان عرضه و همچنین قیمت این گوشی اطلاعات خاصی ارائه نشده است و همچنین هنوز هیچ تصویر رسمی از این دستگاه منتشر نشده است.

در این گزارش به وضوح عنوان شده است که این گوشی به جنوب شرقی آسیا خواهد آمد و انتظار نمی‌رود که در آینده‌ای نزدیک راهی بازارهای اروپا یا هند شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • avvvvab
    avvvvab | ۵ تیر ۱۴۰۰

    اندروید 10 چرا؟ مگر قرار نبود هارمونی بیاد!

مطالب پیشنهادی