ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

طراحی و رنگ‌های گلکسی بادز ۲ سامسونگ در اولین تصاویر رسمی فاش شد

سامسونگ احتمالا ماه آینده در کنار گلکسی زد فلیپ ۳، گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی واچ ۴، از گلکسی بادز ۲ هم رونمایی می‌کند. حالا اولین تصاویر رسمی از این ایرباد بی‌سیم لو رفته ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۵ تیر ۱۴۰۰ | ۲۱:۴۵

سامسونگ احتمالا ماه آینده در کنار گلکسی زد فلیپ ۳، گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی واچ ۴، از گلکسی بادز ۲ هم رونمایی می‌کند. حالا اولین تصاویر رسمی از این ایرباد بی‌سیم لو رفته که طراحی و رنگ‌بندی آن را نشان می‌دهند.

طراحی گلکسی بادز ۲ با شماره مدل SM-R177 ظاهرا الهاماتی از گلکسی بادز پرو داشته است. این محصول از کیس شارژری به شکل مربع استفاده می‌کند و طراحی خود گوشی‌ها کمی زاویه‌دار در نظر گرفته شده. با این حال، سامسونگ ظاهرا برای گلکسی بادز ۲ از نوعی طراحی دو رنگ بهره گرفته که رنگ بیرون کیس در همه مدل‌های آن سفید است.

با این حال، همان طور که در تصاویر می‌بینید، رنگ خود گوشی‌ها و داخل کیس مشابه یکدیگر خواهد بود. گلکسی بادز ۲ احتمالا در رنگ‌های مشکی، سبز، بنفش و سفید عرضه می‌شود. کیس این دستگاه دو چراغ LED دارد که یکی در داخل کیس و دیگری روی آن تعبیه شده است.

گلکسی بادز ۲ روی هر گوشی حداقل دو میکروفن، یک حسگر مادون قرمز و رابط مغناطیسی برای شارژ دارد. این محصول احتمالا از فناوری بلوتوث ۵.۰ با کدک‌های SBS ،AAC و SSC پشتیبانی می‌کند و صدای بهینه AKG، کنترل‌های لمسی، قابلیت شارژ بی‌سیم و یک اپ جانبی برای سفارشی‌سازی کنترل‌ها و پروفایل‌های صوتی خواهد داشت.

اندازه این دستگاه کوچک‌تر از گلکسی بادز پلاس به نظر می‌رسد، در نتیجه عمر باتری آن احتمالا به خوبی بادز پلاس نخواهد بود. گلکسی بادز پلاس با در اختیار داشتن باتری ۸۵ میلی‌متری در هر گوشی عمر ۱۱ ساعته را فراهم می‌کند، اما گفته شده که ظرفیت باتری گلکسی بادز ۲ در هر گوشی ۶۰ میلی‌آمپر ساعت است.

گلکسی بادز ۲ احتمالا از ویژگی حذف نویز فعال (ANC) هم بهره‌مند نمی‌شود. اما در عوض باید فناوری دیگری موسوم به «کاهش نویز فعال» داشته باشد تا بتواند نویز پس‌زمینه را کم کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی