ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

One UI Watch معرفی شد: رابط کاربری جدید سامسونگ برای ساعت‌های هوشمند

سامسونگ در مراسمش در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۱ از جدیدترین رابط کاربری‌اش برای ساعت‌های هوشمند با نام One UI Watch رونمایی کرد. این رابط کاربری روی پلتفرمی که با همکاری گوگل ایجاد شده، ارائه می‌شود. ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۷ تیر ۱۴۰۰ | ۲۲:۰۰

سامسونگ در مراسمش در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۱ از جدیدترین رابط کاربری‌اش برای ساعت‌های هوشمند با نام One UI Watch رونمایی کرد. این رابط کاربری روی پلتفرمی که با همکاری گوگل ایجاد شده، ارائه می‌شود.

این رابط کاربری در ساعت‌های هوشمند آینده سامسونگ مورد استفاده قرار می‌گیرد که یکی از آن‌ها، گلکسی واچ ۴ خواهد بود که در تابستان معرفی می‌شود.

به گفته مسئول بخش تجربه کاربری سامسونگ، «پاتریک شومت» این کمپانی برای اینکه بتواند پتانسیل کامل ابزارهای پوشیدنی را فعال کند، از سابقه طولانی‌اش در بازار موبایل و همکاری با شرکت‌های دیگر استفاده کرده:

«ما سعی می‌کنیم با استفاده از سابقه طولانی‌مان در زمینه نوآوری‌های موبایل، تجربه کاربری با ساعت‌های هوشمندمان و راحتی استفاده از اکوسیستم گلکسی را ارتقا دهیم.»

به گفته سامسونگ، رابط کاربری One UI Watch می‌تواند تجربه جدیدی را از ساعت‌های هوشمند در اختیار کاربران قرار دهد. زمانی که کاربری روی گوشی هوشمندش اپ سازگار با ساعت را نصب کند، این برنامه روی ساعت هوشمند هم دانلود و نصب می‌شود.

این رابط کاربری ارتباط میان ساعت و گوشی را وارد مرحله تازه‌ای می‌کند. برای مثال اگر پیام‌ها و تماس‌ها روی ساعت هوشمند بلاک شوند، چنین موضوعی را در گوشی هوشمندتان هم مشاهده خواهید کرد.

رابط کاربری جدید سامسونگ از برنامه‌های زیادی از ورزشی گرفته تا سلامتی و موسیقی پشتیبانی می‌کند. همانطور که گفتیم، گوگل هم در توسعه این رابط کاربری نقش داشته و One UI Watch نتیجه همکاری دو غول دنیای فناوری است.

«سمیر سمات»، معاون بخش محصولات گوگل درباره این رابط کاربری می‌گوید:

«سامسونگ و گوگل سابق طولانی در همکاری با هم داشته و هر زمان که این همکاری شکل گرفته، تجربه کاربران ما تا حد زیادی بهتر شده است. درباره این پلتفرم جدید و یکپارچه که برای اولین بار روی گلکسی واچ جدید سامسونگ عرضه خواهد شد، مسلما چنین اتفاقی خواهد افتاد. بسیار خوشحالیم که توانستیم در همکاری با سامسونگ به افزایش عمر باتری، عملکرد سریع‌تر و افزایش تنوع اپلیکیشن‌ها، از جمله انواع اپلیکیشن‌های گوگل کمک کرده و تجربه‌ای کاملا جدید از ساعت هوشمند را ارائه کنیم.»

کره‌ای‌ها ابزارهای جدیدی برای طراحی واچ فیس هم ارائه خواهند کرد. طراحان اندروید هم می‌توانند به رشد واچ فیس‌های سامسونگ کمک کنند تا کاربران با توجه به علایق و نیازهایشان، یکی از آن‌ها را انتخاب کنند.

گلکسی واچ جدید اولین دستگاه سامسونگ خواهد بود که از One UI Watch و پلتفرم یکپارچه بهره می‌برد. این ساعت هوشمند در مراسم بعدی سامسونگ در تابستان معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی