ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن تاندوری؛‌ آشپزی برای همه

اگر شما هم به آشپزی علاقه داشته باشید یا حتی گاهی مجبور بشوید که غذا بپزید، حتما خیلی اوقات به این سوال سخت برخورده‌اید که حالا باید چی بپزم؟ اپلیکیشن تاندوری کمک بزرگی است که ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۸ تیر ۱۴۰۰ | ۲۰:۰۰

اگر شما هم به آشپزی علاقه داشته باشید یا حتی گاهی مجبور بشوید که غذا بپزید، حتما خیلی اوقات به این سوال سخت برخورده‌اید که حالا باید چی بپزم؟ اپلیکیشن تاندوری کمک بزرگی است که می‌تواند در این مواقع به کمک بیاید و علاوه بر پیشنهادات جالب، روش پخت را هم در اختیارتان بگذارد.

با این تفاسیر احتمالا اولین تصوری که از اپلیکیشن تاندوری در ذهن شما شکل گرفته، یک کتاب دستور آشپزی دیجیتال است اما در حقیقت می‌توان گفت که این اپلیکیشن یک شبکه‌ی اجتماعی است که در آن دستورهای پخت به همراه تصویر محصول نهایی به اشتراک گذاشته می‌شوند.

اگر با دستور‌های نوشتاری رابطه‌ی خوبی ندارید و باید حتما یک آموزش تصویری ببینید تا روش پخت را یاد بگیرید هم جای نگرانی نیست زیرا می‌توانید دستور تهیه‌ی بسیاری از غذاها را به صورت ویدیویی هم تماشا کنید تا کاملا با روند پخت آشنا شوید.

در این اپلیکیشن همه می‌توانند دستورهای آشپزی خود را به اشتراک بگذارند و عکسی هم به عنوان ضمیمه آپلود کنند. برای دستور پخت‌های بیشتر می‌توانید آشپزها یا کاربران دیگر را در اپلیکیشن فالو کنید اما اگر می‌خواهید دستورهای اصلی این اپلیکیشن را ببینید باید اکانت تاندوری را دنبال کنید.

برای اینکه به لیست دستور‌های پخت غذاها دست پیدا کنید باید به سراغ بخش جستجو بروید که دسته‌بندی‌ها‌ی غذایی در آنجا لیست شده‌اند. بیش از ۴۰۰۰ دستورپخت و ۲۰۰ ویدیو آموزشی آشپزی در تاندوری وجود دارد و تقریبا هر غذایی را می‌توان در این لیست بلند بالا پیدا کرد.

اگر غذای خاصی مدنظرتان هست اما نمی‌خواهید یک دسته‌ی غذایی کامل را بگردید، فقط کافی است که از بخش جستجوی دستورهای پخت استفاده کنید. نتایج جستجو دستورهای افراد مختلف را نمایش می‌دهد که می‌توانید همه آن‌ها را بررسی کنید و دستوری را انتخاب کنید که برای شما مناسب‌تر است.

آموزش آشپزی در تاندوری کمی بیش‌تر از دستورهای نوشتاری و ویدیوهای کوتاه پیش‌ رفته. در این اپلیکیشن بخشی با نام تاندوری پلاس وجود دارد که دوره‌های موضوعی آشپزی و شیرینی پزی مثل دوره‌های کیک‌های کافه‌ای، شکلات دست‌ساز و فینگرفود در آن پیدا می‌شوند.

برای دسترسی به این دوره‌ها دو راه وجود دارد؛ می‌توانید هزینه‌ی یک دوره را پرداخت کنید که در این صورت فیلم‌های آموزشی و جزوه‌ها تا همیشه در دسترس باقی می‌ماند و راه دوم هم خرید اشتراک است. خرید اشتراک‌های مدت‌دار نسبت به خرید دوره‌ها ارزان‌تر هستند اما باید این را در نظر بگیرید که پس از اتمام مدت اشتراک دیگر امکان دسترسی به ویدیوهای دوره را ندارید.

یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که در امتحان کردن غذاهای جدید پیش می‌آید دستور پخت‌هایی هستند که دقیق و مرحله به مرحله نیستند و گاها هم پیدا کردن یک دستور پخت قابل اعتماد که به هدر رفتن مواد غذایی منتهی نشود، سخت است اما اپلیکیشن تاندوری تمام این مشکلات را حل کرده و در کل می‌توان گفت که یک اپ آشپزی کاملا کاربردی است.

تاندوری | آموزش آشپزی

تاندوری | آموزش آشپزی

سازنده: گروه تاندوری قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 12 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی