ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

«بانکینو» با قابلیت درخواست وام به شکل غیرحضوری معرفی شد

بانک خاورمیانه امشب در مراسمی آنلاین از نئوبانک «بانکینو» رسما رونمایی کرد. در این مراسم ضمن رونمایی از محصول، مدیران ارشد شرکت از خدمات ویژه سرویس و قابلیت‌های آینده آن پرده برداشتند. در حال حاضر ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۹ تیر ۱۴۰۰ | ۲۳:۳۵

بانک خاورمیانه امشب در مراسمی آنلاین از نئوبانک «بانکینو» رسما رونمایی کرد. در این مراسم ضمن رونمایی از محصول، مدیران ارشد شرکت از خدمات ویژه سرویس و قابلیت‌های آینده آن پرده برداشتند. در حال حاضر مهم‌ترین قابلیت این نئوبانک، درخواست وام به شکل غیرحضوری است.

«ماکان سپهری فرد» مدیر تحول دیجیتال بانک خاورمیانه در این مراسم ضمن معرفی بانکینو به عنوان یک نئوبانک کاملا دیجیتالی، هدف از راه‌اندازی سرویس را این طور عنوان کرد: «ما به دنبال یک نگاه جدید در بانکداری بودیم، دنبال نگاهی که مشتری در آن به عنوان تمرکز اصلی تجربه دیجیتالی مطرح می‌شد. از این رو در فروردین 98 با یک برنامه دو ساله، استارت کار را زدیم تا بعد از دو سال بانکینو آماده خدمت‌رسانی به عموم مشتریان باشد.»

به گفته سپهری فرد، استارت رسمی توسعه پروژه بانکینو از مرداد 98 زده شد و تا بهمن همان سال کار طراحی اولیه اپلیکیشن موبایل به اتمام رسید. البته تا پیش از آنکه محصول به طراحی نهایی برسد حداقل چهار بار دچار تحولات اساسی شد که این موضوع یکی از چالش‌های مهم تیم بانکینو بوده است:

«مهم‌ترین چالش ساخت بانکینو مشکلات فنی و مسائلی از این دست نبود. بزرگترین چالش ما این بود که یک الگوی الهام‌بخش برای پی بردن به ذائقه مالی مشتری نداشتیم و به همین خاطر بارها و بارها طراحی اپلیکیشن را تغییر دادیم تا به نتیجه ایده‌‌آل برسیم.»

مدیر تحول دیجیتال بانک خاورمیانه در ادامه از تأثیرات مثبت پاندمی کرونا بر پروسه ساخت بانکینو گفت و اعلام کرد که این بیماری علیرغم تمام سختی‌ها و مشکلاتی که ایجاد کرد، فضای بانک‌ها را به سمت و سویی برد که به دیجیتالی شدن فکر کنند و اقدامات عملی را در این راستا انجام بدهند.

بانکینو در بهمن 99 به انتشار عمومی در سراسر کشور رسید و هم‌اکنون مشغول به سرویس‌دهی به کاربران است. سپهری در ادامه صحبت‌هایش گریزی هم به آمار و ارقام بانکینو زد که طبق این آمار در حال حاضر 22% از کاربران فعال اپلیکیشن به طور روزانه در آن لاگین می‌کنند. این مقدار در یک ماه به 65% کاربران می‌رسد. همچنین اعلام شد که میانگین زمان افتتاح حساب در بانکینو 7 دقیقه است و تا 48 ساعت از این موضوع کارت بانکی به درب منزل مشتریان می‌رسد.

در ادامه مراسم «محسن زادمهر» مدیر ارشد بانکداری دیجیتال بانک خاورمیانه به معرفی بعضی قابلیت‌های ویژه بانکینو و امکاناتی که در آینده به اپلیکیشن اضافه می‌شوند پرداخت. مهم‌ترین ویژگی بانکینو که آن را از بانک‌های سنتی متمایز می‌کند، امکان درخواست وام غیر حضوری است که در عرض 7 دقیقه به حساب کاربران واریز می‌شود.

این قابلیت که در اپلیکیشن «وامینو» نام گرفته، به شما اجازه می‌دهد که وامی تا سقف 10 میلیون تومان با بهره 2 درصد، و به صورت غیرحضوری از اپلیکیشن بانکینو درخواست کنید تا در عرض 7 دقیقه به حسابتان واریز شود. همچنین بانکینو به خاطر اینکه کاملا دیجیتالی است، تدابیر امنیتی محکمی برایش در نظر گرفته شده که امکان شناساندن دیوایس‌های قابل اطمینان (Trusted Devices) به اپلیکیشن از جمله این موارد است.

بانکینو امکان محدودسازی تراکنش‌ها به دستگاه‌های پوز، ATM ها یا اپلیکیشن موبایل را به صورت غیرحضوری نیز برای کاربران فراهم کرده است. همچنین کلیه رمزهای اول و دوم و رمز اینترنتی و امکان تعویض رمز و مسدودسازی کارت در اپلیکیشن و به شکل غیرحضوری انجام می‌گردد.

در ادامه این مراسم از ویژگی «مساعده» برای ارائه تسهیلات به پرسنل‌ شرکت‌ها با نرخ بهره پایین و کارت‌های جدید بانکینو در دو رنگ سفید و مشکی نیز رونمایی شد که از همین حالا توسط کاربران قابل سفارش هستند.

مدیر ارشد بانکداری دیجیتال بانک خاورمیانه در انتهای صحبت‌هایش از ارائه «کارت اعتباری» طی ماه‌های آینده در بانکینو خبر داد که به عقیده او یک کارت اعتباری به معنای واقعی است و می‌تواند تجربه شایسته‌ای از کارت‌های اعتباری را در اختیار کاربران قرار دهد.

بانکینو به عنوان یک نئوبانک، کاملا دیجیتالی است و بنابراین فقط نصب اپلیکیشن موبایل کافیست تا تمام فرآیندهای افتتاح حساب، ثبت نام برای دریافت کارت بانکی و درخواست وام را به صورت کاملا غیرحضوری پیش ببرید. همچنین در حال حاضر با ثبت نام در بانکینو و دعوت از دوستان، می‌توانید برای هر دعوت موفق 25 هزار تومان وجه نقدی هدیه بگیرید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • cstemva
    cstemva | ۱۰ دی ۱۴۰۰

    کدمعرف نامحدود بانکینو: 2BIIQFZ
    کدمعرف نامحدود بلوبانک: MF6FOY

  • Amirsalar_khan
    Amirsalar_khan | ۵ آذر ۱۴۰۰

    🔥کد معرف با پاداش100هزار تومانی بانکینو🔥 ⬅️1W5GG3A

  • Amirsalar_khan
    Amirsalar_khan | ۵ آذر ۱۴۰۰

    کد معرف با پاداش100هزار تومانی بانکینو⬅️1W5GG3A

  • Amirsalar_khan
    Amirsalar_khan | ۱ مهر ۱۴۰۰

    🔥کد معرف با پاداش100هزار تومانی بانکینو🔥⬅️1W5CVBD

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی