ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جی‌پی مورگان: فروش آیفون ۱۳ از پیش‌بینی‌ سرمایه‌گذاران پیشی می‌گیرد

در یادداشتی که جی‌پی مورگان امروز منتشر کرده، این احتمال مطرح شده که اپل در سال مالی ۲۰۲۲ می‌تواند ۲۲۶ میلیون آیفون بفروشد که فراتر از انتظار سرمایه‌گذاران است. این بانک انتظار فروش بالایی برای ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۶ تیر ۱۴۰۰ | ۱۱:۳۰

در یادداشتی که جی‌پی مورگان امروز منتشر کرده، این احتمال مطرح شده که اپل در سال مالی ۲۰۲۲ می‌تواند ۲۲۶ میلیون آیفون بفروشد که فراتر از انتظار سرمایه‌گذاران است. این بانک انتظار فروش بالایی برای سری آیفون ۱۳ دارد.

به گفته این بانک، وضعیت به گونه‌ای است که سهام اپل می‌تواند در نیمه دوم ۲۰۲۱ رشد مناسبی داشته باشد:

«فشار صعودی روی حجم فروش سری آیفون ۱۲، عملکرد تاریخی در بازه ژوئیه - سپتامبر به علت نزدیکی به زمان برگزاری رویداد اپل و همچنین بررسی‌های بیشتر درباره حجم فروش آیفون ۱۳ نسبت به انتظارات پایین سرمایه‌گذاران، یک وضعیت جذاب را برای سهام در نیمه دوم سال نشان می‌دهد و انتظار می‌رود سهام اپل در این بازه زمانی عملکرد مناسبی داشته باشد.»

در حالی که سرمایه‌گذاران انتظار فروش ۲۱۰ تا ۲۱۵ میلیون آیفون در سال مالی ۲۰۲۲ را دارند، جی‌پی مورگان به فروش ۲۲۶ میلیون آیفون اشاره می‌کند. علاوه بر این، جی‌پی مورگان ارزش سهام اپل را ۱۶۵ تا ۱۷۰ دلار پیش‌بینی کرده است.

فروش آیفون ۱۳

به گفته جی‌پی مورگان، زمانی که اپل انتظار داشته باشد فروش بالایی را تجربه کند، معمولا از انتظارات فراتر می‌رود و البته این اتفاق زمانی هم که سرمایه‌گذاران انتظار ندارند، رخ می‌دهد:

«ما شاهد معرفی آیفون ۱۳ خواهیم بود و با یک انتظار چند ساله برای مهاجرت به گوشی‌های 5G روبه‌رو می‌شویم که نرخ بالاتری نسبت به انتظارات فعلی سرمایه‌گذاران خواهد داشت.»

طبق شایعات، آیفون ۱۳ در مقایسه با نسل قبلی‌اش تغییرات زیادی را تجربه نخواهد کرد، هرچند استفاده از نمایشگر LTPO با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز می‌تواند خریداران را جذب کند. بنابراین جی‌پی مورگان هم این سری را بیشتر یک مدل S تا نسل جدید می‌داند، اما گزارشی که اخیرا منتشر شد، از آن‌ها با نام آیفون ۱۳ یاد می‌کند.

با توجه به اینکه فروش آیفون ۱۲ به تازگی از مرز ۱۰۰ میلیون دستگاه عبور کرده، چنین احتمالی برای آیفون ۱۳ هم چندان دور از ذهن نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی