ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ نام تجاری «Flex Note» را ثبت کرد

با ثبت نام تجاری جدید «Flex Note» توسط سامسونگ، به نظر می‌رسد این شرکت روی توسعه موبایل تاشو با پشتیبانی از  قلم S-Pen کار می‌کند تا بتواند پاسخگوی نیاز کاربران سری نوت باشد. براساس خبرهای ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۷ تیر ۱۴۰۰ | ۱۸:۳۰

با ثبت نام تجاری جدید «Flex Note» توسط سامسونگ، به نظر می‌رسد این شرکت روی توسعه موبایل تاشو با پشتیبانی از  قلم S-Pen کار می‌کند تا بتواند پاسخگوی نیاز کاربران سری نوت باشد.

براساس خبرهای منتشر شده، گوشی تاشو بعدی سامسونگ یعنی گلکسی زد فولد ۳ از قلم S-Pen پشتیبانی خواهد کرد. اما به صورت کلی قلم همیشه یک وسیله جانبی اختیاری دستگاه است که به ندرت مورد توجه تولیدکنندگان قرار می‌گیرد. سامسونگ در تاریخ ۱۵ تیرماه نام تجاری جدید Flex Note را در دفتر مالکیت معنوی کره (KIPO) به ثبت رساند که نشان می‌دهد احتمالا گوشی نوت تاشویی در آینده معرفی خواهد شد.

پیش از این مستندات مربوط به سازمان بین‌المللی مالکیت فکری (WIPO) نشان می‌داد که سامسونگ روی توسعه تبلت تاشویی کار می‌کند که «گلکسی زد فولد تب» نام دارد. این دستگاه به گونه‌ای طراحی شده که می‌تواند به عنوان یک گوشی هوشمند و تبلت کارایی داشته باشد و از قلم S Pen نیز پشتیبانی می‌‌کند. به گفته برخی از منابع یکی از احتمالات مورد نظر سامسونگ ممکن است این دستگاه باشد. گزارش شده است که گلکسی زد فولد تب اوایل سال آینده وارد بازار می‌شود.

البته احتمال دیگری نیز وجود دارد. بعید به نظر می‌رسد سامسونگ به دنبال تغییر نام «سامسونگ گلکسی زد فولد ۳» به نام دیگری باشد.

سامسونگ پیش از این نام‌های تجاری دیگری تحت عنوان «زد اسلاید» و «زد رول» را ثبت کرده بود که توسعه گوشی رول شونده‌ و گسترش‌پذیری را عنوان می‌کردند. البته در گواهی مربوط به ثبت نام تجاری زد اسلاید، اطلاعاتی درباره طراحی این دستگاه به چشم نمی‌خورد. همچنین سامسونگ نام تجاری «S-Foldable» را در ارتباط با پنل‌های مورد استفاده در گوشی‌های تاشو این شرکت به ثبت رسانده بود.

احتمالا تا پایان این دهه و سال ۲۰۳۰، گوشی‌های تاشو و دستگاه‌های مجهز به نمایشگر رول‌شونده جای موبایل‌های امروزی را می‌گیرند و باید منتظر تحولی بزرگ در این صنعت در سال‌های پیش رو باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی