ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سرپرستی حیوانات
تکنولوژی

پیشنهاد دیوار به دوستداران حیوانات خانگی؛ سرپرستی حیوانات به جای خرید و فروش

سایت دیوار که پیش از این انتشار آگهی گونه‌های حیات‌وحش را بر روی پلتفرم خود ممنوع کرده بود، به تازگی به کاربران خود پیشنهاد کرده که به جای خرید و فروش حیوانات خانگی، سرپرستی آن‌ها ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۱ تیر ۱۴۰۰ | ۱۸:۴۰

سایت دیوار که پیش از این انتشار آگهی گونه‌های حیات‌وحش را بر روی پلتفرم خود ممنوع کرده بود، به تازگی به کاربران خود پیشنهاد کرده که به جای خرید و فروش حیوانات خانگی، سرپرستی آن‌ها را به عهده بگیرند.

در حال حاضر اگر حیوانی مثل سگ را در دیوار جستجو کنید، به جای بارگذاری آگهی‌های فروش، متنی با عنوان «سرپرستی حیوانات به جای خرید» پیش رویتان پدیدار می‌شود و همچنین در ادامه توضیحات دیوار را در مذمت خرید و فروش حیوانات خواهید خواند.

 

سرپرستی حیوانات

در متن توضیح دیوار آمده: «حیوان کالا نیست؛ بهتر است به جای خرید حیوانات خانگی، سرپرستی آن‌ها را به عهده بگیرید. همچنین خرید و فروش حیوانات وحشی، بدون مجوز ممنوع است. آگهی‌های فروش گونه‌های ممنوع حیات وحش را به دیوار گزارش کنید.»

شایان ذکر است که این اقدام در راستای حفاظت از محیط زیست، و فرهنگ‌سازی برای پذیرش سرپرستی حیوانات خانگی انجام شده است. دیوار به عنوان بزرگترین پلتفرم اینترنتی نیازمندهای کشور امیدوار است که با این حرکت بتواند در جلوگیری و کاهش خرید و فروش حیوانات که در بسیاری موارد بدرفتاری‌ و آزار و اذیت این حیوانات را به همراه دارد تأثیرگذار باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Neo
    Neo | ۲۱ تیر ۱۴۰۰

    چه حرکت قشنگی؛ کاش روزی همه به این فرهنگ برسند که حیوانات کالا نیستند؛ جدیدا مد شده میپرسن سگ یاگربت چند خریدی؟!!!!!!!! خدا نکنه بگی خیابونیه! دیگه هیچی

مطالب پیشنهادی