ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نینتندو سوییچ پرو
تکنولوژی

نینتندو افزایش حاشیه سود سوییچ OLED نسبت به مدل قبلی را تکذیب کرد

شرکت نینتندو با انتشار بیانیه‌ای می‌گوید نسخه OLED کنسول سوییچ نسبت به مدل معمولی حاشیه سود بالاتری ندارد. هفته پیش گزارشی منتشر شد که مدعی بود هزینه تغییرات نینتندو سوییچ OLED روی هر دستگاه فقط ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۸ تیر ۱۴۰۰ | ۲۰:۴۵

شرکت نینتندو با انتشار بیانیه‌ای می‌گوید نسخه OLED کنسول سوییچ نسبت به مدل معمولی حاشیه سود بالاتری ندارد. هفته پیش گزارشی منتشر شد که مدعی بود هزینه تغییرات نینتندو سوییچ OLED روی هر دستگاه فقط ۱۰ دلار بوده اما این کنسول ۵۰ دلار گران‌تر از نسل قبلی فروخته می‌شود، در نتیجه حاشیه سود بیشتری نسبت به نسل قبلی دارد.

بیانیه نینتندو توضیح می‌دهد: «یک گزارش خبری در تاریخ ۱۵ ژوئیه ۲۰۲۱ مدعی شد که حاشیه سود نینتندو سوییچ (مدل OLED) در مقایسه با نینتندو سوییچ معمولی افزایش پیدا کرده است. به منظور شفاف‌سازی برای سرمایه‌گذاران و مشتریان‌مان، باید تصریح کنیم که این ادعا نادرست است.» نینتندو اطلاعات بیشتری درباره حاشیه سود مدل‌های مختلف کنسول سوییچ منتشر نکرده است.

مدل ۷ اینچی OLED سوییچ با قیمت ۳۴۹ دلار عرضه می‌شود که ۵۰ دلار گران‌تر از نسخه استاندارد ۳۰۰ دلاری است. این دستگاه همچنین ظرفیت حافظه داخلی خود را دو برابر کرده و آن را به ۶۴ گیگابایت رسانده است. سوییچ OLED حالا در داک خود درگاه اترنت دارد و از استند منعطف‌تری بهره می‌برد.

گزارش یادشده که هفته پیش از سوی نشریه بلومبرگ منتشر شد، می‌گوید شرکت نینتندو با این تغییرات فقط ۱۰ دلار هزینه اضافه می‌پردازد، اما ۴۰ دلار به حاشیه سود خود اضافه می‌کند. با این حال، نینتندو این ادعا را رد کرده است. این شرکت همچنین می‌گوید فعلا قصد ندارد نسخه دیگری از این کنسول بسازد.

بلومبرگ پیش‌تر در گزارشی گفته بود که نینتندو در پی ساخت نسخه‌ای از کنسول سوییچ است که نه تنها نمایشگر OLED ساخت سامسونگ دارد، بلکه از قطعات قدرتمندتری استفاده می‌کند و با استفاده از فناوری DLSS انویدیا می‌تواند خروجی با کیفیت 4K ارائه کند. این دستگاه که در شایعات از آن با نام نینتندو سوییچ پرو یاد شده، نمایشگر ۷ اینچی خواهد داشت و احتمالا با قیمتی بالاتر از نسخه OLED کنونی به دست کاربران می‌رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی