ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی زد فولد ۳ احتمالا از سیستم مدیریت حرارت بهتری نسبت به S21 اولترا برخوردار خواهد بود

در حالی که کمتر از یک ماه تا مراسم آنپکد سامسونگ فاصله داریم، گفته می‌شود ظاهرا گلکسی زد فولد ۳ از سیستم مدیریت حرارت بهبودیافته‌ای حتی بهتر از گلکسی S21 اولترا برخوردار خواهد بود که ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۳۰ تیر ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۰

در حالی که کمتر از یک ماه تا مراسم آنپکد سامسونگ فاصله داریم، گفته می‌شود ظاهرا گلکسی زد فولد ۳ از سیستم مدیریت حرارت بهبودیافته‌ای حتی بهتر از گلکسی S21 اولترا برخوردار خواهد بود که تا حد امکان از داغ شدن دستگاه در حین بازی و کارهای جلوگیری می‌کند.

تاکنون اطلاعات و رندرهای متعددی از این گوشی تاشو منتشر شده است اما شایعه جدید مربوط به آن ممکن است برای گیمرها و کاربرانی که از گوشی خود برای زمان‌های طولانی و انجام بازی استفاده می‌کنند خبر خوبی باشد.

زد فولد ۳

براساس توییت منشتر شده از سوی حساب کاربری با نام «IceUniverse»، گوشی تاشو سامسونگ از سیستم مدیریت حرارت بهبود‌یافته‌ای برخوردار خواهد بود. به عبارت دیگر، این گوشی تاشو در تنظیم حرارت دستگاه حتی از پرچمدار فعلی سامسونگ یعنی گلکسی S21 اولترا نیز بهتر عمل خواهد کرد.

با فرض این موضوع که نوع دیگری از این دستگاه به همراه تراشه اگزینوس معرفی خواهد شد، باید توجه کرد که این افشاگر در گزارش خود به زد فولد ۳ اشاره کرد که از پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ بهره می‌برد. همچنین این موضوع برای «زد فولد ۲» با تراشه اسنپدراگون ۸۶۵+ خود نیز صدق نمی‌کند.

علاوه بر این، طبق شایعات منتشر شده می‌توان «عمر باتری خوبی» برای این دستگاه انتظار داشت. اما این موضوع در حال حاضر فقط یک شایعه است و نمی‌توان به طور حتم آن را قطعی دانست زیرا گواهینامه TENAA گلکسی زد فولد ۳ پیش از این تایید کرده بود که این دستگاه با باتری ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعت همراه خواهد بود که ۱۰۰ میلی آمپر ساعت از نسخه قبلی خود یعنی زد فولد ۲ کمتر است.

سامسونگ امروز به صورت رسمی تایید کرد که رویداد آنپکد بعدی آن‌ها در تاریخ ۲۰ مرداد ماه ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد. به صورت کلی انتظار می‌رود سامسونگ در رویداد آینده خود از گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ و ساعت‌های جدید سری گلکسی (گلکسی واچ ۴) خود به همراه گلکسی بادز ۲ رونمایی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی