ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آپدیت جدید تلگرام
تکنولوژی

اشتراک‌گذاری صفحه نمایش و کنترل سرعت پخش ویدیو به نسخه بتا تلگرام اضافه شد

کاربران نسخه بتا تلگرام می‌توانند در جدیدترین آپدیت به ابزار کنترل سرعت پخش ویدیو و همچنین نمایش بهبود یافته پیام‌های ویدیویی و اشتراک‌گذاری صفحه نمایش دسترسی داشته باشند. هنگامی که صحبت از امکانات در اپلیکیشن‌های ...

امیر امام جمعه
نوشته شده توسط امیر امام جمعه | ۷ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۰

کاربران نسخه بتا تلگرام می‌توانند در جدیدترین آپدیت به ابزار کنترل سرعت پخش ویدیو و همچنین نمایش بهبود یافته پیام‌های ویدیویی و اشتراک‌گذاری صفحه نمایش دسترسی داشته باشند.

هنگامی که صحبت از امکانات در اپلیکیشن‌های پیام‌رسان به میان بیاید، به طور معمول نام تلگرام زودتر از سایر رقبا، به خصوص واتساپ، مطرح می‌شود. اپلیکیشن تحت مدیریت پاول دورف به صورت دائم در حال افزودن قابلیت‌های جدیدی به پلتفرم خودش است که جدیدترین آن‌ها شامل امکان به اشتراک‌گذاری صفحه نمایش و کنترل سرعت پخش ویدیو در نسخه بتا تلگرام می‌شود.

 اگرچه پخش فایل‌های ویدیویی به عنوان وظیفه اصلی یک اپلیکیشن پیام‌رسان مطرح نیست، اما دسترسی به قابلیت گفته شده می‌تواند برای برخی از افراد، کاربردی باشد و نیاز به جابه‌جایی میان اپ‌های مختلف را کم‌رنگ کند. برای دسترسی به سرعت پخش ویدیو تنها کافیست در صفحه پخش، منوی سه نقطه در گوشه صفحه را لمس کنید. گزینه‌های ارائه شده مانند یوتیوب است و برای کم کردن سرعت پخش مقادیر یک دوم و یک چهارم قابل انتخاب است؛ درحالی که برای افزایش سرعت گزینه‌های ۱.۵ برابر و ۲ برابر وجود دارد.

نمایش بهبود یافته پیام‌های ویدیویی یکی دیگر از تغییرات صورت گرفته به جدیدترین نسخه آزمایشی تلگرام است که امکان پخش گسترده را فراهم می‌کند. همچنین کاربران می‌توانند در حین پخش پیام تصویری به صورت شناور، در میان قسمت‌های مختلف چت جابه‌جا شوند و امکان تغییر موقعیت پنجره شناور هم وجود خواهد داشت. در نسخه ۷.۸.۱ نیز شاهد افزوده شدن قابلیت بزرگنمایی برای پیام‌های تصویری بوده‌ایم.

برخی از کاربران تمایل دارند که چت‌های خود را پس از گذشت زمان مشخصی، پاک کنند. اکنون تلگرام امکان جدیدی برای پاک کردن خودکار تاریخچه چت‌ها پس از سپری شدن زمان معینی، فراهم کرده است. کاربران در هنگام پاک کردن تاریخچه چت به قابلیتی برای حذف چت خود پس از یک ماه دسترسی خواهند داشت که در گذشته تنها به یک هفته محدود شده بود.

مهم‌ترین قابلیت جدید در نسخه آزمایشی تلگرام، امکان به اشتراک‌گذاری صفحه نمایش در تماس‌های تصویری است که می‌تواند گزینه مطلوبی برای تماس‌های کاری باشد. در چنین حالتی کاربر می‌تواند میان دوربین و پخش صفحه نمایش جابه‌جا شود. البته طبق گزارش‌ها، ویژگی گفته شده هنوز در تمامی دستگاه‌ها قابل استفاده نیست و ممکن است برخی افراد با مشکلاتی در حین استفاده از آن مواجه شوند. اگر علاقه‌مند به امتحان موارد ذکر شده هستید می‌توانید لینک آخرین نسخه آزمایشی تلگرام را در کانال رسمی تلگرام بتا بیابید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • herogame
    herogame | ۷ مرداد ۱۴۰۰

    عالیه😍

مطالب پیشنهادی