ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

مرسدس بنز از نسخه ضدگلوله S کلاس جدید پرده‌برداری کرد

شرکت مرسدس بنز از نسخه گارد یا همان ضدگلوله نسل جدید S کلاس رونمایی کرد. این نسخه با نام S680 Guard 4Matic عرضه شده و با فاصله محوری طولانی نیز قابل سفارش خواهد بود. برخلاف ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | ۲۰:۳۰

شرکت مرسدس بنز از نسخه گارد یا همان ضدگلوله نسل جدید S کلاس رونمایی کرد. این نسخه با نام S680 Guard 4Matic عرضه شده و با فاصله محوری طولانی نیز قابل سفارش خواهد بود. برخلاف دیگر تریم‌های S کلاس وظیفه تامین نیروی این نسخه به موتور 6 لیتری V12 سپرده شده تا قدرت مانورپذیری آن در سطحی بالاتر باشد.

مرسدس بنز S680 Guard 4Matic تاییدیه VPAM VR10 را دارد. این تاییدیه به معنای آنست که سدان پرچمدار اشتوتگارتی‌ها بالاترین سطح حفاظت را برای یک مدل شهری ارائه می‌کند و می‌تواند در برابر شلیک انواع سلاح‌ها و انفجارها از سرنشینان خود محافظت نماید.

با توجه به کسب تاییدیه تاییدیه VPAM VR10، مرسدس بنز S680 Guard 4Matic را برای افرادی چون سیاستمداران، فرمانداران و چهره‌های مشهور که خواهان بیشترین میزان محافظت از خود در کنار کابینی لوکس و تجملی هستند، مناسب می‌داند

در خودروهای ضدگلوله معمولا ورقه‌ها و پنل‌های مقاوم به قسمت‌های مختلف بدنه افزوده می‌شود، اما در S680 Guard 4Matic مهندسین مرسدس بنز تمامی اجزا را از نو بازطراحی کرده‌اند. به گفته این شرکت آلمانی نسل جدید گارد در مقایسه با نسل پیشین مقاومت بیشتری دارد.

عرض 10 سانتی‌متری شیشه‌ها، کپسول اکسیژن داخل کابین، تایرهای پنچرروی میشلن PAX با امکان پیمایش مسافت 30 کیلومتری در صورت پنچری و پنجره‌های هیدرولیکی برخی از تفاوت‌های نسخه گارد S کلاس با مدل معمولی است. بهره‌گیری از پنجره‌های هیدرولیکی به معنای آنست که در صورت اختلال در عملکرد سیستم‌های الکترونیکی پس از حمله، می‌توان آنها را کماکان باز کرد.

در بخش فنی مرسدس بنز در گیربکس و فرمان S680 Guard 4Matic بازنگری‌هایی انجام داده تا این خودرو وزن اضافی را به شکلی بهینه‌ مدیریت کند. بد نیست بدانید این نسخه از S کلاس وزنی برابر با 4.2 تن دارد!

همانطور که در ابتدا نیز اشاره کردیم نیروبخش S680 Guard 4Matic موتور 6 لیتری V12 است. این موتور از مایباخ S680 به امانت گرفته شده و در نسخه گارد توانایی تولید 604 اسب بخار قدرت و 830 نیوتن متر گشتاور را دارد. مرسدس بنز اعلام کرده به دلیل وزن بالای این نسخه، نهایت سرعت آن به طور الکترونیکی در رقم 190 کیلومتر در ساعت محدود شده است.

و اما قیمت؛ مرسدس بنز برای S680 Guard 4Matic قیمت پایه‌ای برابر با 547,400 یورو تعیین کرده است. نکته جالب اینکه ساخت هر دستگاه از این نسخه 51 روز طول می‌کشد. آنطور که نشریات آلمانی گزارش کرده‌اند، خبری از نسخه پولمن (Pullman) نخواهد بود و مدل فاصله محوری طولانی نقش آن را ایفا می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • GT
    GT | ۱۱ مرداد ۱۴۰۰

    بله دقیقا 🤗

  • GT
    GT | ۱۰ مرداد ۱۴۰۰

    خوب با چه تفنگی شلیک کردن هر تفنگ دمیج خودشو داره

    • keivan
      keivan | ۱۱ مرداد ۱۴۰۰

      احتمالا با sks و بدون اسکوپ شلیک کردن و گرنه با AWM با اسکوپ ۸ راننده رو هدشات میشه کرد.

مطالب پیشنهادی