ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسوس راگ فون 5S احتمالا ۲۵ مرداد با اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس از راه می‌رسد

براساس توییت منتشر شده از سوی یکی از منابع آگاه بازار، ایسوس روی گوشی گیمینگ جدیدی با نام راگ فون 5S کار می‌کند که ظاهرا قرار است ۲۵ مرداد با بهره‌مندی از تراشه قدرتمند اسنپدراگون ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ | ۲۱:۳۰

براساس توییت منتشر شده از سوی یکی از منابع آگاه بازار، ایسوس روی گوشی گیمینگ جدیدی با نام راگ فون 5S کار می‌کند که ظاهرا قرار است ۲۵ مرداد با بهره‌مندی از تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس و ظرفیت رم بالاتر، نمایشگر اولد ۱۴۴ هرتزی، فناوری شار‌ژ سریع ۶۵ واتی و باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی معرفی شود.

ایسوس سری راگ‌فون ۵ را ابتدای سال جاری میلادی معرفی کرد که مورد توجه کاربران قرار گرفت و حالا قصد دارد عضو دیگری به این سری اضافه کند. یکی از تفاوت‌های اصلی موبایل جدید آن است که احتمالا به جای بهره‌مندی از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸، با چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و در نتیجه عملکرد بهتری از خود نشان خواهد داد. موبایل جدید از نظر بقیه مشخصات شبیه به راگ‌فون ۵ است.

یکی از کاربران توییتر با نام کاربری «Mukul Sharma» با انتشار پستی در توییتر، مشخصات اصلی این گوشی هوشمند را به اشتراک گذاشته است. با توجه به تصویری که از سوی این منبع آگاه به اشتراک گذاشته شده، مهمترین ارتقاء احتمالی این دستگاه، مجهز بودن آن به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس است که به افزایش سرعت عملکرد دستگاه نسبت به نسخه قبلی مجهز به اسنپدراگون ۸۸۸ کمک می‌کند.

براساس توییت منتشر شده، نسخه جدید با رم ۱۶ و ۱۸ گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی، احتمالا قیمتی بالاتر از نسخه راگ فون ۵ معمولی خواهد داشت. نسخه معمولی راگ‌فون ۵ از رم ۸ و ۱۶ گیگابایتی و حافظه ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی بهره می‌برد.  

هنوز خبری رسمی در مورد تاریخ رونمایی از موبایل جدید ایسوس مطرح نشده است ولی به نظر می رسد راگ فون 5S قرار است در تاریخ ۱۶ آگوست (۲۵ مرداد ماه) از سوی این شرکت رونمایی شود. باید دید ایسوس در نهایت جدیدترین عضو این سری را با چه مشخصاتی به بازار عرضه خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی