ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دایرکت‌دبیت نماوا
تکنولوژی

«وندار» سرویس برداشت مستقیم حق اشتراک را برای نماوا ارائه کرد

مدیرعامل تیم وندار از فعال شدن سرویس دایرکت‌دبیت یا همان تمدید خودکار برای نماوا خبر داد. با این سرویس، اشتراک کاربران نماوا به صورت خودکار و با تخفیف ویژه تمدید می‌شود. آبان سال گذشته بود ...

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۷:۵۵

مدیرعامل تیم وندار از فعال شدن سرویس دایرکت‌دبیت یا همان تمدید خودکار برای نماوا خبر داد. با این سرویس، اشتراک کاربران نماوا به صورت خودکار و با تخفیف ویژه تمدید می‌شود.

آبان سال گذشته بود که «مهدی عبادی»، میدرعامل وندار در گفت‌وگو با دیجیاتو اعلام کرد که این تیم سرویس «Direct Debit» یا «برداشت مستقیم» را برای کسب‌وکارهای ایرانی ارائه می‌کند.

برداشت مستقیم روش مرسومی در جهان است که توسط آن، مبلغ یک اشتراک به شکل خودکار از حساب مشترک برداشت می‌شود. به کلامی ساده‌تر، سرویس برداشت مستقیم به کسب‌وکارها امکان می‌دهد تا هزینه‌های دوره‌ای یا تکراری مشتریان را با اجازه خود مشتری از حساب آن‌ها برداشت کنند. استفاده از این سرویس برای کسب‌وکارها سهولت عملیات و برای کاربران نهایی، تجربه‌ کاربری خوشایندی فراهم می‌کند.

حال یک ماه پس از این که این سرویس برای نخستین بار در صنعت پرداخت کشور بهره برداری شد، مدیرعامل وندار با انتشار توییتی از ارائه سرویس دایرکت‌دبیت به نماوا خبر داد.

دایرکت‌دبیت نماوا

به گفته عبادی با این سرویس اشتراک کاربران نماوا به صورت خودکار و با تخفیف ویژه (37 درصد) تمدید می‌شود. البته برای استفاده از این روش بایستی کاربر در یکی از 10 بانک منتخبی که با وندار همکاری می‌کند، حساب داشته باشد.

از همین روی کاربران نماوا حالا قادر خواهند بود بدون محدودیت این اشتراک را روی حساب بانکی‌شان در ۱۰ بانک ملت، سامان، آینده، اقتصادنوین، ایران زمین، کشاورزی، سرمایه، سینا و دی فعال کنند. عبادی وعده داده تعداد بانک‌ها در آینده نزدیک به ده مورد محدود نمانده و افزایش پیدا خواهد کرد.

مدیرعامل وندار پیش‌تر به فواید این سرویس برای کاربر و بیزینس‌ها اشاره کرده بود:

«با برداشت مستقیم شترک دیگر دغدغه شارژ کردن دوباره و رفتن به درگاه و خرید و زدن رمز دوم و مواردی از این قبیل را سر ماه برای انواع سرویس خود ندارد و همه کارها را اتوماتیک به وندار سپرده است.اما بیشترین تاثیر روی تجارت کسب‌وکارها خواهد بود. شما فرض کنید مشترک یک سرویس VOD پس از آنکه اعتبارش تمام شد، شاید یک هفته بعد اکانت خود را شارژ کند و VOD مذکور رسما در این یک هفته ضرر کرده است. با راه‌اندازی این سرویس اما این ضررها دیگر به وجود ندارد و به نظر می‌رسد که مشتریان وفادارتری به وجود خواهد آمد.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی