ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سری آنر مجیک ۳ با اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس و تمرکز بر فیلمبرداری معرفی شدند

آنر از سه عضو سری آنر مجیک ۳ شامل نسخه معمولی، نسخه پرو و پرو پلاس با بهره مندی از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس و تمرکز بر تصویربرداری ویدیویی رونمایی کرد. آنر مجیک ۳ و ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۸:۱۱

آنر از سه عضو سری آنر مجیک ۳ شامل نسخه معمولی، نسخه پرو و پرو پلاس با بهره مندی از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس و تمرکز بر تصویربرداری ویدیویی رونمایی کرد. آنر مجیک ۳ و مجیک ۳ پرو شباهت‌های زیادی به یکدیگر دارند اما مشخصات دوربین آن‌ها کمی متفاوت است. قدرتمندترین عضو این سری آنر مجیک ۳ پرو پلاس است.

آنر مجیک ۳ و آنر مجیک ۳ پرو از نمایشگر ۶.۷۶ اینچی اولد با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و رزولوشن +FHD بهره می‌برند. پنل این گوشی‌ها از خروجی رنگ ۱۰ بیت پشتیبانی می‌کند و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی آن‌ها در روزنه دوربین سلفی جلوی نمایشگر قرار گرفته است. همچنین در کنار دوربین سلفی یک سنسور عمق سنجی ToF 3D برای افزایش امنیت حین قفل گشایی از طریق تشخیص چهره قرار دارد.

آنر مجیک ۳

بخش ماژول دوربین هر دو دستگاه نیز کاملا مشابه است و از یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX 766 سونی، سنسور مونوکروم ۶۴ مگاپیکسلی و لنز فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌برند. مجیک ۳ پرو علاوه بر این دوربین‌ها، دارای یک ماژول تله فوتو ۶۴ مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال ۳.۵ برابر و زوم دیجیتال ۱۰۰ برابر است.

آنر مجیک ۳

همکاری با IMAX قابلیت‌های فیلمبرداری سینمایی با پشتیبانی از فرمت LOG را برای آنر به ارمغان آورده است که به گفته آنر منجر به بهبود کیفیت تصویر و بهبود روند ویرایش می‌شود. گوشی‌های آنر همچنین از هشت پروفایل درجه‌بندی رنگ 3D LUT پشتیبانی می‌کنند که محتوای ویدیویی کاربران را بیشتر افزایش می‌دهد.

آنر مجیک ۳

در زیر کاپوت هر دو گوشی از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس، ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی بهره می‌برند. باتری هر دو گوشی ۴۶۰۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و از فناوری شارژ سریع ۶۶ وات و شارژ بی‌سیم Qi ۵۰ وات سازگاری دارد. مجیک ۳ از گواهی IP54 مقاومت در برابر آب و گرد و غبار بهره می‌برد و نسخه پرو به همراه گواهی IP68 روانه بازار می‌شود.

هر دونسخه با رابط کاربری UI 5 مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۱ و پشتیبانی از خدمات و سرویس گوگل در دسترس کاربران قرار می گیرند.

آنر مجیک ۳

آنر مجیک ۳ با قیمت پایه ۱۰۵۴ دلار و در ترکیب رنگ آبی، صورتی، سفید و مشکی روانه بازار خواهد شد و آنر مجیک ۳ پرو تنها در سه رنگ صورتی، مشکی و سفید با قیمت ۱۲۸۹ دلار عرضه می‌شود.

آنر مجیک ۳ پرو پلاس نیز قدرتمندترین عضو این خانواده است که طراحی مشابه میت 40 RS دارد. این دستگاه با نمایشگر ۶.۶۷ اینچی  Flex OLED و ۱۲۰ هرتز نیز از پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس بهره می برد و مجهز به رم ۱۲ گیگابایتی و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی است. در پنل پشتی دستگاه نیز چهار دوربین شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX700 1/1.28، دوربین ۲۰، ۱۲ و درنهایت ۸ مگاپیکسلی می شود. دوربین سلفی دستگاه نیز ۱۳ مگاپیکسلی است.

این گوشی هوشمند برخلاف دو مدل دیگر مجهز به شیلد نانو کریستال (Nano Crystal Shield) است که آن را در حدود سه برابر مستحکم تر از دستگاه های معمولی می کند.

قدرتمندترین عضو این سری با استاندارد IP68 و باتری ۴۶۰۰ میلی آمپر ساعتی در دسترس کاربران قرار می گیرد. نسخه پرو پلاس با قیمت ۱۷۶۰ دلار در دو ترکیب رنگ سفید و مشکی به بازار عرضه می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Babak Gharipur
    Babak Gharipur | ۲۲ مرداد ۱۴۰۰

    از کجا میدونی بهتره؟ معلومه تا حالا گوشی انر نداشتی تا بدونی چه گوشی ای هستش!
    کافی چند روز باهاش کار کنی، اونوقته که متوجه میشی گوشی اندرویدی یعنی چی!!
    من هم پرچمدار آنر رو داشتم هم شیائومی رو، ولی رابط کاربری شیا در مقابل آنر حداقل در سرعت و هنگ نکردن و روونی هیچ حرفی واسه گفتن نداره دوست عزیز

  • limonad
    limonad | ۲۱ مرداد ۱۴۰۰

    واقعا با خودش چه فکری کرده که این قیمتو گذاشته

  • MOHAMMADmartin
    MOHAMMADmartin | ۲۱ مرداد ۱۴۰۰

    با ۱۷۰۰ دلار می میکس چهار شیائومی میشه خرید گزینه بهتری هستش

مطالب پیشنهادی