ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آنر می‌خواهد با گوشی‌های جدیدش سهم اپل در بازار گوشی‌های بالارده را کاهش دهد

آنر به تازگی از جدیدترین گوشی‌های پرچمدار خود با سری مجیک ۳ رونمایی کرده. اکنون مدیر عامل این شرکت می‌گوید که آن‌ها به دنبال رقابت و گرفتن سهم اپل در بازار گوشی‌های بالارده هستند. «ژائو ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۸:۳۰

آنر به تازگی از جدیدترین گوشی‌های پرچمدار خود با سری مجیک ۳ رونمایی کرده. اکنون مدیر عامل این شرکت می‌گوید که آن‌ها به دنبال رقابت و گرفتن سهم اپل در بازار گوشی‌های بالارده هستند.

«ژائو مینگ»، مدیرعامل شرکت تولیدکننده چینی اظهارات خود را در کنفرانس مطبوعاتی شرکت اعلام کرده. او در اظهارات خود عنوان کرد که شرکت آنر تنها در مدت سه ماهه توانست سهم بازار خود را در چین از پایین‌ترین سطح خود (۳ درصد) به ۱۴.۶ درصد برساند. این امر همچنین باعث شد آنر در این مدت زمان به یکی از برترین برند‌های گوشی هوشمند در بازار خانگی خود تبدیل شود. مینگ پیش از این نیز در اظهارات خود عنوان کرده بود که آنر با محصولات خود با غول کوپرتینویی رقابت خواهد کرد و حتی قصد دارد از آن پیشی بگیرد.

آنر

مدیر اجرایی آنر معتقد است که این شرکت می‌تواند سهم اپل در بازار گوشی‌های بالارده را تصاحب کند. این خبر در حالی منتشر شده که شرکت مادر سابق آن یعنی هواوی به دلیل تحریم‌ها و ممنوعیت‌های اعمال شده شاهد کاهش سهم خود در بازار جهانی و چین است. به دنبال همین موضوع سایر برندهای چینی نیز گوشی‌های پرچمدار بالا‌رده خود را معرفی کردند تا از کاهش سهم هواوی به نفع خود استفاده کنند.

این مقام ارشد همچنین عنوان کرد که تنها به دنبال سهم بازار نیست و هدف این شرکت سرمایه‌گذاری در بازار و تحقیق و توسعه برای رقابت بهتر در بازار جهانی است. به عبارت دیگر، هدف و تمرکز این شرکت بهبود سهم خود در بازار خارج از چین است.

سری آنر مجیک ۳ که به تازگی معرفی شده، مشخصات قابل توجهی مانند تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس و نمایشگر ۶.۷۶ اینچی اولد با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. علاوه بر این موارد، تنظیمات دوربین آن قابلیت‌های فیلمبرداری بسیار پیشرفته‌ای را ارائه می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی