ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

تعویض خودروهای تویوتا با ذرت و سویا؛ پیشنهادی ویژه برای کشاورزان

کمپانی تویوتا از سال 2019 طرحی پایلوت به نام Barter در برزیل اجرا می‎‌کند. این طرح که حالا به 9 استان دیگر این کشور گسترش یافته، مخصوص کشاورزان بوده و به آنها اجازه می‌دهد هنگام ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۵:۱۵

کمپانی تویوتا از سال 2019 طرحی پایلوت به نام Barter در برزیل اجرا می‎‌کند. این طرح که حالا به 9 استان دیگر این کشور گسترش یافته، مخصوص کشاورزان بوده و به آنها اجازه می‌دهد هنگام خرید خودرو، به جای پرداخت پول نقد از محصولات برداشت‌شده خود استفاده کنند. به گفته تویوتا، 16 درصد از مشتریان این شرکت در برزیل در کشاورزی و صنایع مربوطه مشغول به کار هستند. با گسترش طرح بارتر، ژاپنی‌ها امیدوارند بر شمار این دسته از مشتریان افزوده شود.

مدیر فروش تویوتا در برزیل تاکید می‌کند طرح بارتر اولین کانال در برزیل است که می‌توان از طریق مبادله غلات، نسبت به خرید یک خودروی جدید اقدام کرد. خوزه لوئیز رینکان برونو افزوده با این طرح تویوتا به کمک کشاورزان و دیگر فعالان در این حوزه که جزو بخش‌های اقتصادی برزیل است، شتافته و در عین حال حضور خود را در این کشور پررنگ‌تر می‌کند.

خودروساز ژاپنی در طرح بارتر چند محصول کشاورزی را می‌پذیرد که از جمله آنها باید به ذرت و سویا اشاره کرد. قیمت این محصولات هم بر اساس قیمت روز محاسبه می‌شود. پیکاپ پرطرفدار هایلوکس، شاسی‌بلند SW4 (فورچنر) و کرولا کراس مدل‌هایی هستند که مشمول این طرح می‌شوند. این خودروها به وسیله تیم‌های مخصوص و از طریق نمایندگی‌های معین در ازای دریافت محصولات کشاورزی به فروش می‌رسند. البته تویوتا اعلام کرده می‌خواهد تعداد این نمایندگی‌ها را باز هم در آینده افزایش دهد.

فابریسیو مازایا (Fabricio Mazaia) معاون ارشد شرکت NovaAgri که بخشی از سهام آن در اختیار یکی از زیرمجموعه‌های تویوتاست، درباره طرح بارتر گفته بازار محصولات کشاورزی و صنایع مربوطه پتانسیل‌های رقابتی بالایی دارد و با این طرح مجموعه‌ای منحصر بفرد در اختیار کشاورزان و تولید‌کنندگان قرار می‌گیرد، کشاورزانی که همیشه هایلوکس را یک هدف شخصی بزرگ یا یک ابزار پرکاربرد برای کسب و کار خود می‌دانند. این شخص افزوده با طرح بارتر تویوتا خواهان گسترش حضور در بازار برزیل است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی