ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی در ۵ دقیقه ۲۰۰ هزار تبلت سری می پد ۵ فروخت

چند روز پیش شیائومی از گوشی پرچمدار می میکس ۴ به همراه تبلت‌های سری می پد ۵ رونمایی کرد. حالا تبلت‌های جدید شیائومی برای اولین بار به فروش گذاشته شدند و موجودی آن‌ها در مدت ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۱:۳۰

چند روز پیش شیائومی از گوشی پرچمدار می میکس ۴ به همراه تبلت‌های سری می پد ۵ رونمایی کرد. حالا تبلت‌های جدید شیائومی برای اولین بار به فروش گذاشته شدند و موجودی آن‌ها در مدت کوتاهی به پایان رسید.

به گفته شیائومی، در اولین فروش این تبلت‌ها به میلیون‌ها دلار درآمد دست پیدا کرده. این کمپانی همچنین از فروش ۲۰۰ هزار دستگاه تبلت سری می پد ۵ تنها در ۵ دقیقه خبر داده است.

در حالی که شیائومی موفق به فروش ۲۰۰ هزار تبلت شده، کاربران از کمبود لوازم جانبی آن‌ها شکایت می‌کنند. به نظر می‌رسد چینی‌ها به اندازه کافی کیبورد و قلم برای فروش اولیه تولید نکرده‌اند، هرچند شیائومی گفته این مشکل را در آینده برطرف می‌کند.

سری می پد ۵

شیائومی می پد ۵ در نسخه پایه با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، ۳۰۸ دلار قیمت دارد. مدل بعدی با ۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۳۳۵ دلار فروخته می‌شود. مدل پرو در نسخه‌های مجهز به ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به ترتیب ۳۸۵ و ۴۳۲ دلار قیمت دارد.

بالاترین مدل این تبلت‌ها، می پد ۵ پرو 5G است که با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۵۴۰ دلار فروخته می‌شود.

این محصولات به نمایشگر ۱۱ اینچی با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهز شده‌اند. مدل استاندارد از چیپ اسنپدراگون ۸۶۰، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و باتری ۸۷۲۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی بهره می‌برد.

مدل پرو و پرو 5G به چیپ اسنپدراگون ۸۷۰ مجهز شده‌اند و دوربین اصلی دوگانه دارند. سنسور اصلی مدل پرو ۱۳ مگاپیکسلی و مدل 5G‌ این تبلت ۵۰ مگاپیکسلی است. این محصولات دوربین دوم ۵ مگاپیکسلی دارند.

سری می پد ۵ تنها محصولات مورد استقبال کاربران نبوده‌اند چرا که موجود می میکس ۴ هم در عرضه اولیه به سرعت به پایان رسیده و احتمالا عرضه عمومی محدودی خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی