ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ برنامه‌هایی را برای ایجاد ۵۰ هزار شغل جدید در هند دنبال می‌کند

سامسونگ به منظور اجرای بخشی از طرح آموزش خدمات دیجیتال و آفلاین (DOST)، به عنوان بزرگترین برنامه آموزش مهارت در بخش الکترونیک، ۵۰ هزار شغل جدید در هند ایجاد می‌کند. سامسونگ هند طرح جدیدی را ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۸:۳۰

سامسونگ به منظور اجرای بخشی از طرح آموزش خدمات دیجیتال و آفلاین (DOST)، به عنوان بزرگترین برنامه آموزش مهارت در بخش الکترونیک، ۵۰ هزار شغل جدید در هند ایجاد می‌کند.

سامسونگ هند طرح جدیدی را آغاز کرده است که به ایجاد اشتغال در بازار این کشور کمک کند. این طرح DOST (آموزش خدمات دیجیتال و آفلاین) نامیده می‌شود و سامسونگ ادعا می‌کند که در طول یک سال حداکثر ۵۰ هزار شغل جدید ایجاد خواهد کرد. تقریبا هر کسی که HSC (معادل دبیرستان در هند) را گذرانده باشد می‌تواند عضوی از برنامه DOST سامسونگ شود.

سامسونگ

هنوز درباره معیارهای دقیق واجد شرایط بودن افراد هیچ صحبتی نشده است و انتظار می‌رود در هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری مشخص شود. به نظر می‌رسد بسیاری از مردم هند هم اکنون در این برنامه ثبت نام کرده‌اند.

این کلاس‌ها شامل بیش از ۲۰۰ ساعت کلاس آنلاین و آموزش حین کار می‌شود که کارکنان را به صورت واقعی آماده می‌کند. سامسونگ با مرکز توسعه مهارت‌های ملی (NDSC) همکاری کرده است و از زیرساخت‌های بیش از ۱۲۰ مرکز در سراسر کشور برای تجربه عملی مستقیم آموزش استفاده خواهد کرد.

سامسونگ

در این طرح، سامسونگ تمام مهارت‌های اساسی مورد نیاز برای کار در فروشگاه‌های خرده فروشی مانند تعامل با مشتری، مدیریت حساب خرید و فروش، رسیدگی به سوالات مشتری، نمایش محصول و موارد دیگر را پوشش می‌دهد.

طرح DOST به فروشگاه‌های خرده فروشی آفلاین سامسونگ در هند کمک می‌کند و به غول فناوری کره‌ای اجازه می‌دهد تا فروشگاه‌های بیشتری افتتاح کند. با وجود در دسترس بودن گسترده گوشی‌های 4G و پلتفرم‌های تجارت الکترونیک، فروشگاه‌های فیزیکی تعداد قابل توجهی از فروش بازار هند را به خود اختصاص داده‌اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی