ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت قیمت آفیس ۳۶۵ و مایکروسافت ۳۶۵ را افزایش می‌دهد

مایکروسافت برای اولین بار پس از سال‌ها قیمت سرویس‌های آفیس ۳۶۵ و مایکروسافت ۳۶۵ را افزایش خواهد داد. این افزایش قیمت‌ها از سال آینده میلادی برای کاربران سازمانی و کسب‌و‌کارها اعمال می‌شوند و مصرف‌کنندگان عادی ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۰

مایکروسافت برای اولین بار پس از سال‌ها قیمت سرویس‌های آفیس ۳۶۵ و مایکروسافت ۳۶۵ را افزایش خواهد داد. این افزایش قیمت‌ها از سال آینده میلادی برای کاربران سازمانی و کسب‌و‌کارها اعمال می‌شوند و مصرف‌کنندگان عادی افزایش قیمتی را تجربه نخواهند کرد.

قیمت سرویس‌های ردموندی‌ها از ۱ مارس ۲۰۲۲ (۱۰ اسفند ۱۴۰۰) به شکل زیر تغییر می‌کند:

  • قیمت مایکروسافت ۳۶۵ تجاری پایه از ۵ دلار برای هر کاربر به ۶ دلار افزایش می‌یابد.
  • قیمت مایکروسافت ۳۶۵ تجایر پریمیوم از ۲۰ به ۲۲ دلار افزایش پیدا می‌کند.
  • قیمت آفیس 365 E1 از ۸ به ۱۰ دلار می‌رسد.
  • قیمت آفیس 365 E3 از ۲۰ به ۲۳ دلار می‌رسد.
  • قیمت آفیس 365 E5 از ۳۵ به ۳۸ دلار می‌رسد.
  • قیمت مایکروسافت 365 E3 از ۳۲ به ۳۶ دلار افزایش می‌یابد.

مایکروسافت سرویس آفیس ۳۶۵ را در سال ۲۰۱۱ برای ۴۰ کشور مختلف راه‌اندازی کرد و از آن زمان تا به امروز، این سرویس بهبودهای زیادی را تجربه کرده. این اولین باری است که ردموندی‌ها قیمت این سرویس را پس از نزدیک به یک دهه افزایش می‌دهند.

مایکروسافت درآمد بالایی به لطف سرویس‌های ابری مانند آفیس ۳۶۵ دارد و ۳۰۰ میلیون کاربر برای استفاده از این سرویس هزینه می‌کنند. بنابراین افزایش قیمت می‌تواند درآمد ردموندی‌ها را بطور چشمگیری افزایش دهد.

در حالی که کسب‌و‌کارهای بزرگ برای استفاده از این سرویس‌ها از مایکروسافت تخفیف می‌گیرند، این افزایش قیمت روی تجارت‌های کوچک تاثیر منفی می‌گذارد، مخصوصا در دورانی که بسیاری از شرکت‌ها در جهان با مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند.

از زمان عرضه اولیه آفیس ۳۶۵ در نزدیک به یک دهه پیش، مایکروسافت بیش از ۲۰ اپ به آن اضافه کرده که می‌توان به موادی مانند مایکروسافت تیمز و وان درایو اشاره کرد. تیمز یکی از برنامه‌هایی است که مایکروسافت سرمایه‌گذاری زیادی روی آن انجام داده و نقش زیادی در ویندوز ۱۱ هم برعهده خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی