ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تعداد دستگاه‌های مجهز به هارمونی ۲ از مرز ۹۰ میلیون گذشت؛ هر ثانیه ۸ دستگاه جدید

سیستم عامل اختصاصی هواوی یعنی هارمونی همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد و اکنون گفته می‌شود تعداد دستگاه‌های مجهز به سیستم عامل هارمونی ۲ به ۹۰ میلیون رسیده و در هر ثانیه ۸ دستگاه جدید ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۸:۳۰

سیستم عامل اختصاصی هواوی یعنی هارمونی همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد و اکنون گفته می‌شود تعداد دستگاه‌های مجهز به سیستم عامل هارمونی ۲ به ۹۰ میلیون رسیده و در هر ثانیه ۸ دستگاه جدید از آن به این تعداد اضافه می‌شود.

هواوی برای سیستم عامل هارمونی ۲ هدف جاه طلبانه‌ای را تعیین کرده و قصد دارد تا پایان سال کاربران آن را به ۳۰۰ میلیون برساند. هر چند عدد بزرگی از سوی غول فناوری چینی اعلام شده اما دستیابی به آن غیرممکن به نظر نمی‌رسد، زیرا تعداد دستگاه‌های مجهز به این سیستم عامل چند روز گذشته ۷۰ میلیون بوده و اکنون این مقدار به ۹۰ میلیون دستگاه رسیده است.

هارمونی ۲

با این وجود می‌توان گفت از چهار روز قبل تاکنون ۲۰ میلیون دستگاه دیگر نیز از سیستم عامل اختصاصی هواوی پشتیبانی می‌کنند. چشمگیر بودن عملکرد سیستم عامل هارمونی ۲ زمانی بیشتر مشخص می‌شود که متوجه شویم «ریچارد یو» مدیرعامل گروه تجاری مصرف‌کنندگان هواوی اعلام کرد در هر ثانیه ۸ دستگاه جدید از سیستم عامل اختصاصی آن‌ها پشتیبانی می‌کند. البته ممکن است برخی از کاربران چند دستگاه با پشتیبانی از این سیستم عامل داشته باشند و این مقدار به صورت کلی تعداد کاربران این پلتفرم را مشخص نمی‌کند.

هنوز مشخص نیست که چه دلیلی در اضافه شدن ۲۰ میلیون گوشی جدید به تعداد دستگاه‌های مجهز به سیستم عامل هارمونی ۲ دخیل بوده است، اما به نظر می‌رسد که بیشتر این گوشی‌ها، دستگاه‌های قدیمی کاربران بوده‌اند که بروزرسانی سیستم عامل هارمونی را دریافت کرده‌اند. هواوی اواسط خرداد ماه از سیستم عامل هارمونی ۲.۰ رونمایی کرد و همزمان با معرفی آن را برای حدود ۱۰۰ دستگاه منتشر کرد.

همچنین باید به این نکته اشاره کرد که از کل ۳۰۰ میلیون دستگاه پیش‌بینی شده توسط هواوی ۱۰۰ میلیون آن‌ها به سایر دستگاه‌ها و ابزارهای هوشمند این شرکت مربوط می‌شود. بنابراین هنوز راه‌ زیادی تا تحقق آن باقی مانده است، اما همانطور که گزارش می‌شود سیستم عامل هواوی به سرعت در حال رشد است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ubinotech
    Ubinotech | ۱۳ شهریور ۱۴۰۰

    ایوولا از اندروید جلو بزنه 😃

مطالب پیشنهادی