ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جی‌بی‌ال از اسپیکر بی‌سیم فلیپ ۶ با مقاومت بالاتر رونمایی کرد

شرکت جی‌بی‌ال نسخه جدید اسپیکرهای بی‌سیم محبوب فلیپ را معرفی کرد. اسپیکر بی‌سیم JBL فلیپ ۶ به لطف پشتیبانی از استاندارد IP67، در برابر گردوغبار مقاوم است. این کمپانی از محصولات صوتی دیگری هم رونمایی ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۱:۱۵

شرکت جی‌بی‌ال نسخه جدید اسپیکرهای بی‌سیم محبوب فلیپ را معرفی کرد. اسپیکر بی‌سیم JBL فلیپ ۶ به لطف پشتیبانی از استاندارد IP67، در برابر گردوغبار مقاوم است. این کمپانی از محصولات صوتی دیگری هم رونمایی کرده است.

نسل قبلی این اسپیکر یعنی JBL فلیپ ۵ از استاندارد IPX7 بهره می‌برد که تنها باعث مقاومتش در برابر نفوذ آب می‌شد، اما حالا اسپیکر جی‌بی‌ال در برابر گردوغبار هم از خودش مقاومت نشان می‌دهد. نسخه بلوتوث این اسپیکر از ۴.۲ به ۵.۱ ارتقا پیدا کرده و همچنین از لوگوی بازطراحی شده و جدید JBL هم بهره می‌برد.

با وجود چنین ارتقاهایی، شارژدهی آن تغییری نکرده و همچنان به ۱۲ ساعت می‌رسد. جی‌بی‌ال قیمت Flip 6 را افزایش داده و می‌خواهد آن را از اواخر سال جاری میلادی یعنی ماه دسامبر (آذر-دی) با قیمت ۱۳۰ دلار روانه بازار ایالات متحده کند که ۱۰ دلار از قیمت ۱۲۰ دلاری Flip 5 بالاتر است.

اسپیکر بی‌سیم JBL فلیپ ۶
JBL Flip 6

اسپیکر بی‌سیم JBL فلیپ ۶ تنها یکی از محصولات صوتی جدید این کمپانی محسوب می‌شود. این شرکت از دو اسپیکر بزرگ و جان سخت Partybox 110 و 710 هم رونمایی کرده که از ورودی گیتار و میکروفن هم بهره می‌برند. همانطور که می‌توان انتظار داشت، با قیمت پایینی برای آن‌ها روبه‌رو نیستیم و به ترتیب با قیمت ۴۰۰ و ۸۰۰ دلار به فروش می‌رسند.

JBL PartyBox 710

در نهایت شاهد رونمایی از چندین هدفون بی‌سیم و هدست هستیم. یکی از آن‌ها هدست گیمینگ کوانتوم ۳۵۰ است که از همین ماه با قیمت ۹۹.۹۵ دلار روانه بازار می‌شود. این کمپانی همچنین از هدفون بی‌سیم Reflect Flow Pro هم با قیمت ۱۸۰ دلار رونمایی کرده است.

JBL Tune 230NC

از سایر محصولات جدید JBL می‌توان به Tune 230NC و Tune 130NC با قیمت ۱۰۰ دلار و Endurance Race با قیمت ۸۰ دلار اشاره کرد. البته این کمپانی از هدفون رو گوشی JR 480NC با فناوری حذف نویز و قیمت ۸۰ دلار هم رونمایی کرده که کودکان را هدف قرار داده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی