ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن ایران استخدام؛ دستیار شما در پروسه‌ی کاریابی

در عصری که همه‌چیز به صورت آنلاین قابل انجام است، وبسایت‌ها و سرویس‌های اینترنتی به یکی از منابع کاریابی تبدیل شده‌اند و حالا می‌توانید به جای اینکه در دفاتر کاریابی فرم پر کرده و صبر ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۹:۰۰

در عصری که همه‌چیز به صورت آنلاین قابل انجام است، وبسایت‌ها و سرویس‌های اینترنتی به یکی از منابع کاریابی تبدیل شده‌اند و حالا می‌توانید به جای اینکه در دفاتر کاریابی فرم پر کرده و صبر کنید تا با شما تماس بگیرند، خودتان آستین‌ها را بالا بزنید و مشاغل ثبت شده در وبسایت‌ها را مرور کنید.

اپلیکیشن ایران استخدام یک اپ مرتبط با کاریابی است که هم به کارجویان و هم به کارفرمایان خدمات ارائه می‌دهد و فرآیند کاریابی را به یک پروسه‌ی آنلاین تبدیل می‌کند. با توجه به تعداد و تنوع آگهی‌هایی که در اپلیکیشن موجود است، باید استان، شغل، رشته و جنسیت را مشخص کنید تا آگهی‌های مرتبط برای شما نمایش داده شوند.

کاربران در بخش وارد کردن اطلاعات، فقط به یک استان یا یک شغل محدود نیستند و می‌توانند بر اساس توانایی و شرایط خود چند گزینه را انتخاب کنند. پس از به پایان رساندن این مرحله، لیستی از مشاغل موجود نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید با انتخاب هر آگهی اطلاعات بیشتری را مشاهده کنید.

برای اکثر مشاغل شرایط عمومی مثل سابقه کار، شرح کوتاهی از وظایف و راه ارتباطی درج شده است اما متاسفانه خبری از حداقل یا متوسط حقوق پرداختی نیست. در حالیکه میزان حقوق دریافتی اگر نگوییم مهم‌ترین، بدون شک یکی از مهم‌ترین فاکتورهای تاثیرگذار بر تصمیم کارجویان است.

اپلیکیشن ایران استخدام علاوه بر جستجوی شغلی، امکانات بیشتری از جمله اطلاع رسانی اخبار، استخدام‌های بانک و سایر استخدام‌های سراسری را هم انجام می‌دهد. برای مشاهده‌ی جزئیات استخدام‌های بانکی و سراسری به وبسایت منتقل می‌شوید و فقط تیتر اطلاع رسانی در اپ قابل دیدن است.

اخبار در سه دسته‌ی اخبار استخدامی،‌ کارمندان و کارگران تقسیم شده‌اند تا دسترسی به آن‌ها راحت‌تر باشد اما درست مثل بخش اطلاع رسانی، برای خواندن متن کامل باید به وبسایت مراجعه کنید. اگر بخواهیم روراست باشیم اپلیکیشن در این دو بخش فقط کار دسته‌بندی را انجام داده و اطلاعات مفیدی برای کاربران ندارد.

یکی دیگر از امکاناتی که برای کارجوبان مفید است و به عنوان یک گزینه در اپ درج شده، رزومه ساز آنلاین است اما مانند اخبار و اطلاع رسانی‌ها پس از کلیک کردن روی آن به وبسایت منتقل می‌شوید و باید تمام مراحل را در وبسایت انجام دهید تا یک رزومه‌ی قابل ارسال برای کارفرما بسازید.

بدون شک رایگان بودن این خدمات برای بسیاری از افرادی که به دنبال یک شغل جدید هستند یا می‌خواهند شغل بهتری پیدا کنند، مفید است اما وقتی کاربر به اپلیکیشن مراجعه می‌کند باید بتواند بیشتر کار خود را در اپلیکیشن انجام دهد. همچنین، اینکه کاربر مجبور است مدام بین وبسایت و اپلیکیشن جابجا شود، تجربه‌ی خوشایندی به جا نمی‌گذارد.

در کل می‌توان گفت که اپلیکیشن ایران استخدام به عنوان یک اپ رایگان برای جستجوی شغل و دیدن موقعیت‌های شغلی جدید گزینه‌ی خوبی به حساب می‌آید اما در بخش اطلاع‌رسانی نیازمند ارتقا است و قابلیت این را دارد که امکانات کامل‌تری به کاربرانش ارائه دهد.

 ایران استخدام

ایران استخدام

سازنده: ایران استخدام قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 4 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی