ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

رندرهای جدید سری شیائومی 11T طراحی آن‌ها را به نمایش می‌گذارد

چند روزی تا معرفی سری شیائومی 11T، تبلت پد ۵ و شیائومی ۱۱ لایت NE بیشتر زمان باقی نمانده است، اما در همین فاصله کوتاه هم رندرهای جدیدی از سری شیائومی ۱۱ تی منتشر شده ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ | ۲۰:۴۵

چند روزی تا معرفی سری شیائومی 11T، تبلت پد ۵ و شیائومی ۱۱ لایت NE بیشتر زمان باقی نمانده است، اما در همین فاصله کوتاه هم رندرهای جدیدی از سری شیائومی ۱۱ تی منتشر شده که پنل جلویی و پشتی آن‌ها را نشان می‌دهند. این محصولات مانند گوشی‌های اخیر شیائومی از یک حفره در مرکز نمایشگر برای میزبانی دوربین سلفی بهره می‌برند.

شیائومی 11T و 11T پرو از نظر ظاهری شبیه گوشی‌های عادی سال ۲۰۲۱ هستند. با نگاه دقیق به تصاویر موجود می‌توانیم ببینیم که اطراف نمایشگر حاشیه‌های بسیار کمی وجود دارد و حفره مخصوص دوربین سلفی هم ابعاد بزرگی ندارد.

سری شیائومی 11T در قاب عقب ماژول دوربین مستطیلی شکلی دارد که حداقل میزبان سه سنسور است. این دو دستگاه از پشت شبیه ردمی K40 به نظر می‌رسند، فقط اندازه ماژول دوربین آن‌ها کمی بزرگتر شده و برش لبه‌ها ملایم‌تر است. در این رندرها ذکر شده که شیائومی 11T پرو دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی دارد.

شیائومی 11T از نمایشگری از نوع امولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و فناوری AdaptiveSync بهره می‌برد. حسگر اثر انگشت در پهلوی این دستگاه قرار گرفته و قلب تپنده آن دیمنسیتی ۱۲۰۰ است که هشت هسته با حداکثر فرکانس ۳ گیگاهرتز و گرافیک Mali-G77 MC9 دارد.

ظرفیت باتری این گوشی ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است و احتمالا از شارژ سیمی ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند. شیائومی قرار است به‌زودی از فناوری هایپرشارژ ۱۲۰ واتی خود رونمایی کند. به گفته مدیر روابط عمومی بین‌الملل شیائومی، کاربران نباید نگران ایمنی شارژ فوق سریع این شرکت باشند. باتری این دستگاه از دو تکه ساخته شده که به‌صورت همزمان شارژ می‌شوند تا سرعت بالاتری داشته باشند.

شیائومی 11T همچنین در قاب عقب از دوربین سه‌گانه ۶۴ مگاپیکسلی بهره می‌برد. در سوی دیگر، 11T پرو از لحاظ نمایشگر و باتری فرقی با مدل استاندارد ندارد اما در بخش دوربین به سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی