ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل با آیفون ۱۳ شبکه 5G را در دسترس ۲۰۰ شرکت مخابراتی در ۶۰ کشور جهان قرار می‌دهد

اپل در جریان رویداد «کالیفرنیا استریمینگ» ضمن معرفی سری آیفون ۱۳، چیپ A15 Bionic و اپل واچ ۷ اعلام کرد پشتیبانی خود از شبکه 5G را در گوشی‌های آیفون ۱۳ برای کشورهای بیشتری افزایش خواهد ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | ۲۳:۲۰

اپل در جریان رویداد «کالیفرنیا استریمینگ» ضمن معرفی سری آیفون ۱۳، چیپ A15 Bionic و اپل واچ ۷ اعلام کرد پشتیبانی خود از شبکه 5G را در گوشی‌های آیفون ۱۳ برای کشورهای بیشتری افزایش خواهد داد تا نسل جدید شبکه ارتباطات را در اختیار کاربران بیشتری قرار دهد.

«کایان دنس» نایب رئیس اپل در بازاریابی محصولات آیفون در جریان این رویداد گفت: «ما در زمینه آنتن‌ها و قطعات رادیویی سفارشی نوآوری‌های بیشتری انجام داده‌ایم که به ما اجازه می‌دهد باندهای بیشتری اضافه کنیم تا گوشی‌های آیفون ۱۳ با آخرین سرعت و در مکان‌های بیشتری از شبکه 5G پشتیبانی کنند.»

او در ادامه گفت: «جهان به سرعت به سمت شبکه 5G حرکت می‌کند. ما با شرکای مخابراتی بیشتری برای ارائه بهترین پوشش، عملکرد، کیفیت تماس و عمر باتری همکاری می‌کنیم. تا پایان سال ما پشتیبانی از شبکه 5G را برای بیش از ۲۰۰ حامل در ۶۰ کشور و منطقه فعال خواهیم کرد. با این وجود شما می‌توانید در مکان‌های بیشتری از مزایای این شبکه استفاده کنید.»

گوشی‌های جدید آیفون ۱۳ امشب با باتری‌های بزرگتر، ویژگی‌های دوربین بهبود یافته و نمایشگرهای پیشرفته معرفی شدند. اپل همچنین نسل جدید گوشی‌های خود را به شبکه 5G مجهز کرده و به نظر با افزایش باندهای خود، قصد دارد ماندگاری آیفون ۱۳ را در بین کاربران افزایش دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی