ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سری گلکسی S22 سامسونگ احتمالا فاقد دوربین سلفی زیر نمایشگر خواهد بود ‌‌

براساس توییت منتشر شده از سوی یکی از منابع آگاه بازار به نام «Ice Universe»، گوشی‌های سری گلکسی S22 سامسونگ به دوربین سلفی زیر نمایشگر مجهز نمی‌شوند و مانند نسل کنونی یعنی سری گلکسی S21 ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۵:۳۰

براساس توییت منتشر شده از سوی یکی از منابع آگاه بازار به نام «Ice Universe»، گوشی‌های سری گلکسی S22 سامسونگ به دوربین سلفی زیر نمایشگر مجهز نمی‌شوند و مانند نسل کنونی یعنی سری گلکسی S21 با حفره درون صفحه نمایش برای میزبانی دوربین سلفی روبه‌رو می‌شویم.

در حالی که سامسونگ گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۳ را با دوربین زیر نمایشگر ۴ مگاپیکسلی رونمایی کرد و اخبار غیررسمی مختلفی در مورد تجهیز سری گلکسی S22 به چنین فناوری مجهز شده، Ice Universe نظر دیگری دارد و از ادامه استفاده از حفره درون نمایشگر خبر می‌دهد.

اوایل شهریور ماه اخباری در مورد ارتقا دوربین پرچمدارهای آینده سری گلکسی S سامسونگ منتشر شد. در آن مقطع زمانی گفته شد که کاربران گلکسی S22 و S22 پلاس می‌توانند به زوم اپتیکال ۳ برابری دسترسی پیدا کنند. سامسونگ در سال‌های گذشته روی بهبود عملکرد زوم نسخه‌های استاندارد و پلاس سری گلکسی S تمرکز نکرد و گوشی‌های گلکسی S20 و S20 پلاس به همراه S21 و S21 پلاس از زوم اپتیکال ۱.۱ برابری پشتیبانی می‌کنند. البته به لطف دوربین ۶۴ مگاپیکسلی می‌توانند زوم دیجیتال و هیبریدی مناسبی را در اختیار کاربران قرار دهند. حالا گفته می‌شود کره‌ای‌ها می‌خواهند توانایی زوم پرچمدارهای آینده‌شان را افزایش دهند.

انتظار می‌رود سامسونگ در گلکسی S22‌ اولترا از دو دوربین تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی استفاده کند که یکی از آن‌ها پریسکوپی با قابلیت زوم اپتیکال ۱۰ برابری خواهد بود. در حالی که چنین قابلیتی در اختیار کاربران نسخه‌های استاندارد و پلاس قرار نمی‌گیرد، زوم اپتیکال ۳ برابری برای اکثر کاربران کفایت می‌کند.

سامسونگ احتمالا در گلکسی S22 و S22 پلاس از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند که با توجه به همراهی آن با دوربین تله‌فوتو ‍۱۰ مگاپیکسلی و اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی، از دوربین اصلی آن‌ها اطلاع داریم.

با وجود انتشار گزارش‌ها و شایعات بالا درباره نسل بعدی پرچمدارهای سامسونگ، هنوز نمی‌توانیم با اطمینان از مشخصات فنی آن‌ها صحبت کنیم. حتی این احتمال وجود دارد که کره‌ای‌ها در نهایت تصمیم بگیرند که سری گلکسی S22 را به دوربین سلفی زیر نمایشگر مجهز کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی