ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار رندرهای مفهومی گلکسی S22 اولترا با جک هدفون و درگاه کارت حافظه

گوشی‌های سری گلکسی S21 فروش بالایی را در بازار تجربه نمی‌کنند و به همین علت شاید سامسونگ تصمیم به ایجاد تغییرات بنیادی در نسل بعدی‌اش بگیرد. این تغییرات می‌تواند برگرداندن جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۶:۰۰

گوشی‌های سری گلکسی S21 فروش بالایی را در بازار تجربه نمی‌کنند و به همین علت شاید سامسونگ تصمیم به ایجاد تغییرات بنیادی در نسل بعدی‌اش بگیرد. این تغییرات می‌تواند برگرداندن جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و درگاه کارت حافظه به آن‌ها باشد که در رندرهای مفهومی گلکسی S22 اولترا به نمایش گذاشته شده‌اند.

این رندرها طراحی پرچمدار آینده سامسونگ را در زوایای مختلف به تصویر می‌کشند. در حالی که در سری گلکسی S21 خبری از جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و درگاه کارت حافظه نیست، در رندرهای گلکسی S22 اولترا شاهد بازگشت آن‌ها هستیم.

در این رندرها همچنین از دوربین سلفی زیر نمایشگر مشابه آنچه در گلکسی زد فولد ۳ وجود دارد، استفاده شده هرچند اکثر گزارش‌ها وجود چنین فناوری در سری گلکسی S22 را رد می‌کنند.

سری گلکسی S22 از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد اما در جعبه آن‌ها مانند نسل قبلی خبری از شارژر نخواهد بود، با این حال خالق رندرهای جدید تصمیم گرفته شارژر را به جعبه نسل بعدی پرچمدارهای سامسونگ برگرداند.

روی پنل پشتی این گوشی هوشمند با ماژول تقریبا بزرگی برای دوربین مواجه هستیم که طراحی متفاوتی نسبت به نسل گذشته دارد، هرچند شبیه به طراحی پنل پشتی گلکسی زد فلیپ ۳ است.

طبق شایعاتی که تا به امروز به اینترنت راه پیدا کرده، نسل بعدی پرچمدارهای سامسونگ در اکثر مناطق با چیپ اسنپدراگون ۸۹۸ به فروش می‌رسد و کاربران در کشورهای کمی قادر به خرید این دستگاه‌ها با تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ مجهز به پردازشگر گرافیکی AMD خواهند بود.

سامسونگ از دوربین قدرتمندتری در این محصولات استفاده خواهد کرد و با طراحی جدیدی برای پنل پشتی هم روبه‌رو می‌شویم. در حالی که اکثر شایعات از عدم استفاده از دوربین سلفی زیر نمایشگر در سری گلکسی S22 خبر می‌دهند، شاید نظر سامسونگ تا زمان معرفی این دستگاه‌ها تغییر کند.

در نهایت نظر شما درباره رندرهای گلکسی S22 اولترا چیست؟ آیا سامسونگ بخاطر فروش پایین سری گلکسی S21 تصمیم به بازگرداندن جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و درگاه کارت حافظه می‌گیرد؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی