ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شیائومی Civi
تکنولوژی

تیزر رسمی و ویدیوی فاش شده جعبه گشایی شیائومی Civi [تماشا کنید]

انتظار می‌رود شیائومی Civi در تاریخ ۵ مهرماه رونمایی شود. پیش از فرارسیدن موعد رونمایی،‌ اولین تیزر و تصاویر رسمی این موبایل به همراه ویدوی فاش شده‌ای از جعبه گشایی آن به اشتراک گذاشته شده ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲ مهر ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۰

انتظار می‌رود شیائومی Civi در تاریخ ۵ مهرماه رونمایی شود. پیش از فرارسیدن موعد رونمایی،‌ اولین تیزر و تصاویر رسمی این موبایل به همراه ویدوی فاش شده‌ای از جعبه گشایی آن به اشتراک گذاشته شده که طراحی موبایل جدید را به خوبی نشان می‌دهد.

طبق تیزر رسمی ارائه شده، به نظر می‌رسد شیائومی Civi احتمالا با دستگاه‌هایی از جمله «ویوو S» و «اوپو رنو» در چین رقابت می‌کند. ظاهرا این شرکت روی طراحی و دوربین موبایل جدید خود تمرکز کرده است.

طبق ویدیو و پوسترها، گوشی با ماژول دوربین سه‌گانه بزرگی دیده می‌شود که دوربین‌های آن به شکل مثلثی تنظیم شده‌اند. پیش از این نیز شرکت ویوو در سری X50 خود از چنین آرایه دوربینی استفاده کرده بود. همچنین در حال حاضر تولیدکنندگان دیگری مانند «میزو» با گوشی 18x از این طرح استفاده کرده‌اند.

علاوه بر این، گوشی دارای نمایشگر خمیده و پنل پشتی شیشه‌ای است که به نظر می‌رسد در این موارد با طراحی گوشی‌ اوپو Reno6 پرو 5G یکسان باشد. اما بر خلاف اوپو، شیائومی برای گوشی خود به جای قاب پلاستیکی از یک قاب فلزی استفاده کرده است. همچنین ترکیب قاب طلایی و پنل پشتی آبی دستگاه، شیک بودن طراحی آن را دوچندان می‌کند.

در لبه سمت راست گوشی کلیدهای پاور و تنظیم صدا دیده می‌شود و فضای روی لبه سمت چپ آن کاملا خالی است. در قسمت پایینی نیز پورت USB Type-C، اسپیکر، حفره اصلی میکروفون و اسلات سیم کارت دیده می‌شود.

در قسمت بالای شیائومی Civi نیز حفره میکروفون ثانویه، بلستر IR، یک جداره اسپیکر دیگر و برند دالبی اتموس دیده می‌شود.

شیائومی هنوز مشخصات گوشی آینده خود را فاش نکرده است. با این وجود طبق اعلام شرکت و اطاعات فاش شده از سوی حساب کاربری با نام Digital Chat Station در شبکه اجتماعی ویبو چین، ضخامت این گوشی ۶.۹۸ میلی متر و وزن آن ۱۶۶ گرم است.

با این وجود انتظار می‌رود شیائومی تا پیش از زمان رونمایی رسمی در دوشنبه این هفته اطلاعات بیشتری درباره آن منتشر کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی