ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کلاب هاوس از ویژگی Wave رونمایی کرد؛ رویکردی جدید برای دعوت دوستان‌ به چت روم‌ها

روزانه حدود ۷۰۰ هزار چت روم در کلاب هاوس ایجاد می‌شود. در همین راستا، این پلتفرم برای ساده‌تر کردن دعوت دوستان به اتاق‌های گفتگو، از ویژگی جدید Wave رونمایی کرد که در حال حاضر در ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲ مهر ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۰

روزانه حدود ۷۰۰ هزار چت روم در کلاب هاوس ایجاد می‌شود. در همین راستا، این پلتفرم برای ساده‌تر کردن دعوت دوستان به اتاق‌های گفتگو، از ویژگی جدید Wave رونمایی کرد که در حال حاضر در دسترس تمام کاربران سیستم عامل‌های iOS و اندروید قرار گرفته و دعوت کاربران به چت‌های روم‌های صوتی را آسان‌تر می‌کند.

اکنون کاربران کلاب هاوس با وجود ویژگی Wave برای شروع گفتگو با دوستان خود، فقط باید به برای آن‌ها دست تکان دهند! برای ارسال Wave، باید روی آیکون پایین سمت چپ اپلیکیشن ضربه بزنید. سپس صفحه‌ای برای شما باز خواهد شد که با انتخاب دکمه Wave در مقابل نام کاربری هر یک از کاربران، آن‌ها را به چت روم دعوت می‌کنید.

کاربران دعوت شده، نوتیفیکیشینی را دریافت خواهند کرد و در صورت تایید می‌توانند به اتاق گفتگوی وارد شوند. چت روم‌های ایجاد شده در ابتدا خصوصی هستند، اما در صورت تمایل و با افزایش کاربران می‌توان آن‌ها را به صورت عمومی تغییر وضعیت داد.

کلاب هاوس

به نظر می‌رسد کلاب هاوس قصد دارد ارتباط برقرار کردن کاربران با یکدیگر به خصوصی در دوران کرونا را ساده‌تر کند. شبکه اجتماعی صوتی ابتدا برای کاربران iOS و تنها به شیوه دعوتنامه در دسترس قرار گرفته بود اما پس از آن برای کاربران اندروید و به صورت عمومی نیز منتشر شد.

همچنین در دوران شیوع ویروس کرونا استفاده از اپلیکیشن‌ها برای برقراری ارتباط با یکدیگر بسیار رونق پیدا کرد و بسیاری از اپلیکیشن‌های دیگر از جمله اسپاتیفای نیز ویژگی چت صوتی خود را توسعه دادند. با این وجود باید منتظر ماند و دید پس از دوران کرونا، همچنان این ویژگی اپلیکیشن‌ها مورد توجه قرار خواهد گرفت یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی