ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

قیمت سری پیکسل ۶ فاش شد: مشابه خانواده آیفون ۱۳

پیکسل ۶ و ۶ پرو احتمالا ۲۷ مهر بطور کامل معرفی می‌شوند و حالا چند هفته مانده به این رونمایی، گزارشی منتشر شده که قیمت این دو گوشی در بازار اروپا را فاش می‌کند. به ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۷ مهر ۱۴۰۰ | ۱۵:۳۰

پیکسل ۶ و ۶ پرو احتمالا ۲۷ مهر بطور کامل معرفی می‌شوند و حالا چند هفته مانده به این رونمایی، گزارشی منتشر شده که قیمت این دو گوشی در بازار اروپا را فاش می‌کند.

به گزارش «برندون لی» از کانال یوتیوب This is Tech Today، پیکسل ۶ با اسم مستعار Oriole در دو مدل عرضه می‌شود. مدل مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۵۴۸ یورو (۶۳۹ دلار) و مدل مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۶۴۹ یورو (۷۶۰ دلار) به بازار می‌آید.

از سوی دیگر، پیکسل ۶ پرو با اسم مستعار Raven احتمالا با سه پیکربندی به بازار می‌آید. این دستگاه با ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۸۹۹ یورو (۱۰۵۰ دلار)، با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۹۹۹ یورو (۱۱۷۰ دلار) و با ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۱۰۹۹ یورو (۱۲۸۰ دلار) عرضه می‌شود. البته با توجه به مالیات‌های کشورهای اروپایی، قیمت دلاری آن‌ها در کشورهایی مانند ایالات متحده کمتر خواهد بود.

سری پیکسل ۶ در پنج رنگ قرمز، سبز، مشکی، نقره‌ای و طلایی به دست کاربران می‌رسد. مدل مشکی این خانواده کربنی نامیده می‌شود و مدل سبز هم با نام Fog عرضه خواهد شد. این خانواده حالا بیش از قبل به آیفون ۱۳ و ۱۳ پرو شباهت پیدا کرده و رده قیمتی آن‌ها را هدف قرار داده است. آیفون ۱۳ و ۱۳ پرو به ترتیب با قیمت ۷۹۹ و ۹۹۹ دلار معرفی شدند.

پیش‌تر در گزارشی گفته شده بود که اپلیکیشن دوربین پیکسل ۶ از ۵ آبان منتشر می‌شود تا برای عرضه عمومی در تاریخ ۶ آبان در دسترس باشد.

اگرچه گوگل در میان کاربران اندروید به برند محبوبی تبدیل شده، اما در بخش سخت‌افزار موفقیت چندانی نداشته است. گوشی‌های سری پیکسل هنوز نتوانسته‌اند جای پای خود را در بازار گوشی‌های هوشمند پیدا کنند، ولی گوگل امیدوار است بتواند با تراشه اختصاصی تنسور یک بار دیگر شانس خود را امتحان کند.

سری پیکسل ۶ علاوه بر تراشه تنسور، از باتری بزرگ، نمایشگر روان و دوربین قوی‌تری بهره می‌برد تا شاید به نحوی بتواند رضایت کاربران را جلب کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی