ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اینی‌فای
تکنولوژی

کارایا و ۱۰۰ استارتاپ روی «اینی‌فای» سرمایه‌گذاری کردند

گروه سرمایه‌گذاران نیک‌اندیش کارایا با مشارکت شرکت سرمایه‌گذاری توسعه کارآفرینی بهمن و 100 استارتاپ بر روی استارتاپ اینی‌فای سرمایه‌گذاری کردند. اینی‌فای پلتفرم خرید فروش برای کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط در شبکه‌های اجتماعی است. به کمک ...

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۸ مهر ۱۴۰۰ | ۱۵:۱۵

گروه سرمایه‌گذاران نیک‌اندیش کارایا با مشارکت شرکت سرمایه‌گذاری توسعه کارآفرینی بهمن و 100 استارتاپ بر روی استارتاپ اینی‌فای سرمایه‌گذاری کردند.

اینی‌فای پلتفرم خرید فروش برای کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط در شبکه‌های اجتماعی است. به کمک این پلتفرم، خریداران می‌توانند بدون نصب هیچ اپلیکشینی، در همان شبکه اجتماعی به خرید امن بپردازند. صاحبین کسب‌و‌کار با عضویت رایگان در اینی‌فای می توانند نسبت به تعریف محصول خود اقدام کنند. در واقع اینی‌فای را می‌توان یک اپلیکیشن فروشگاه‌ساز دانست که یک سایت اینترنتی متصل به اینستاگرام برای فروشندگان کالا و خدمات فراهم می‌کند.

رشد چشم‌گیر استفاده از تلفن همراه در ایران، شرایط استفاده بهتر و بیشتر از امکانات موجود در فضای مجازی را برای کاربران فراهم کرده است. این استارتاپ نیز با طراحی، ساخت و بهبود نرم افزارهای مختلف، به دنبال این است امکان استفاده حرفه‌ای و سودمندتر از حضور کاربران به خصوص در شبکه های اجتماعی را میسر کند.

به گفته‌ «رضا قوامی‌‍پور» مدیر اجرایی کارایا، این نخستین سرمایه‌گذاری کارایا در سال 1400 است. بر اساس برنامه‌ پیش‌بینی شده قرار است سرمایه‌گذاران نیک‌اندیش کارایا تا پایان سال بر روی حداقل دو استارتاپ دیگر نیز سرمایه‌گذاری کنند.

«مرتضی دهقان‌پور»، بنیان‌گذار استارتاپ اینی‌فای بود که با اعضای تیم خود در کارخانه نوآوری شیراز مستقر هستند. آن‌ها قصد دارند پس از جذب سرمایه تمرکز اصلی خود را روی توسعه بازار و محصول استارتاپی خود قرار دهند.

با سرمایه‌گذاری روی اینی‌فای، تعداد استارتاپ‌های حاضر در سبد سرمایه‌گذاری کارایا به 12 عدد رسیده است. کارایا برنامه دارد تا در سال 1400 روی استارتاپ‌های دیگری نیز که در مراحل بذری هستند سرمایه‌گذاری کند.

اعضای کارایا، سرمایه‌گذاران نیک‌اندیش (Angel Investor) و کارآفرینان با تجربه هستند که علاوه بر سرمایه‌ نقدی، سرمایه‌ هوشمند (Smart Money) را نیز در اختیار استارتاپ‌ها قرار می‌دهند و تلاش می‌کنند تا با هدایت و راهبری، تیم‌ها را به نقطه‌ قابل قبولی برسانند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی