ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بتای جدید واتس‌اپ با طراحی تازه صفحه چت و ابزارهایی برای پیام‌های محوشونده منتشر شد

واتس‌اپ iOS با آپدیت ۲.۲۱.۲۰۰.۱۱ برای کاربران بتا منتشر شده که نه تنها به کاربران اجازه می‌دهد طراحی حباب‌های پیام را عوض کنند، بلکه بالاخره ابزارهایی را برای قابلیت Disappearing Messages یا پیام‌های محوشونده فعال ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۲ مهر ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۰

واتس‌اپ iOS با آپدیت ۲.۲۱.۲۰۰.۱۱ برای کاربران بتا منتشر شده که نه تنها به کاربران اجازه می‌دهد طراحی حباب‌های پیام را عوض کنند، بلکه بالاخره ابزارهایی را برای قابلیت Disappearing Messages یا پیام‌های محوشونده فعال می‌کند.

به گزارش وب‌سایت WABetaInfo، بتای جدید واتس‌اپ برای آزمایش‌کنندگان عمومی این اپلیکیشن منتشر شده و تغییرات جدیدی را به ارمغان می‌آورد. این نسخه شامل رنگ‌های جدید برای حباب پیام‌هاست. این حباب‌ها در مقایسه با حباب‌های قدیمی بزرگ‌ترند و گوشه‌های گردتری دارند.

وب‌سایت WABetaInfo حتی رنگ دقیق چهار حباب جدید پیام‌ها را اعلام کرده است. رنگ حباب روشن قدیمی #E1F6CA، حباب تیره قدیمی #295F60، حباب روشن جدید #E2FDD5 و حباب تیره جدید #204F46 است.

واتس‌اپ همچنین ابزارهایی را برای مدیریت پیام‌های محوشونده عرضه کرده است. این اپلیکیشن حالا می‌تواند با گذشت ۲۴ ساعت، ۷ روز یا ۹۰ روز از زمان ارسال پیام‌ها، آن‌ها را به صورت خودکار حذف کند. واتس‌اپ می‌گوید چنان‌چه این قابلیت را فعال کنید، همه پیام‌ها برای حفظ حریم خصوصی و صرفه‌جویی در فضای دستگاه حذف می‌شوند. به‌علاوه، هر دو سمت چت می‌توانند این تنظیمات را تغییر دهند.

نسخه جدید واتس‌اپ در بخش تنظیمات حریم خصوصی گزینه جدیدی به نام Default Message Timer دارد که قابلیت پیام‌های محوشونده را فعال می‌کند. همه این قابلیت‌ها فعلا در فاز بتا هستند اما احتمالا زمان زیادی طول نمی‌کشد تا واتس‌اپ ویژگی‌های مذکور را در اختیار همه کاربران قرار دهد.

کاربران واتس‌اپ مدت‌هاست که منتظر پشتیبانی از قابلیت استفاده همزمان از چند دستگاه‌ هستند و می‌خواهند امکان انتقال چت از iOS به اندروید و بالعکس را داشته باشند. این شرکت قبلا از طریق برنامه بتا به کاربران اجازه داده بود تا علاوه بر موبایل روی چهار دستگاه دیگر از واتس‌اپ استفاده کنند. ولی نسخه بعدی این ویژگی قرار است امکان استفاده از این اکانت روی دو گوشی را فراهم کند.

این پیام‌رسان محبوب همچنین در حال کار روی ویژگی جدیدی است که اجازه می‌دهد پیام‌های صوتی حتی در صورت بسته بودن صفحه پخش شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی