ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دوربین فول فریم پاناسونیک BS1H با قیمت ۳۵۰۰ دلار معرفی شد

در سال گذشته میلادی پاناسونیک از BGH1 به عنوان اولین دوربین جعبه‌ای شکل خود رونمایی کرد. این دوربین قطعات داخلی دوربین GH5S را درون یک بدنه مناسب فیلمبرداری در اختیار کاربران قرار داد. حالا پس ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۷ مهر ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۰

در سال گذشته میلادی پاناسونیک از BGH1 به عنوان اولین دوربین جعبه‌ای شکل خود رونمایی کرد. این دوربین قطعات داخلی دوربین GH5S را درون یک بدنه مناسب فیلمبرداری در اختیار کاربران قرار داد. حالا پس از تقریبا یکسال، نسل جدید این دوربین معرفی شده که پاناسونیک BS1H نام دارد و از سنسور فول فریم بهره می‌برد.

درون این دوربین یک سنسور ۲۴.۲ مگاپیکسلی CMOS قرار گرفته که می‌تواند ویدیوهای 6K ضبط کند. این دوربین می‌تواند ویدیوهای 6K با سرعت ۲۴ فریم بر ثانیه، ویدیوهای 5.4K با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه و کراپ ۳:۲ و ویدیوهای 5.9K با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه و فریم ۱۶:۹ ضبط کند.

پاناسونیک ادعا می‌کند که سنسور BSIH آن بیش از ۱۴ استاپ داینامیک رنج دارد و شامل فیلتر Low Pass اپتیکال و قابلیت Dual Native ISO برای کاهش نویزهای دیجیتال می‌شود.

پاناسونیک BS1H

در بخش ارتباطات و اتصالات پاناسونیک قابلیت‌های مناسبی برای کاربران درنظر گرفته. در این دوربین به یک پورت USB 3.1 Type-C، یک پورت HDMI Type-A و یک رابط سریال دیجیتال 3G دسترسی پیدا می‌کنید.

پاناسونیک امکان اتصال ۱۲ دوربین BS1H به یکدیگر را ممکن می‌کند تا بتوانید از زاویه‌های مختلف فیلمبرداری کنید. همچنین به جک ۳.۵ میلی‌متری و ارتباط XLR میکروفن دسترسی پیدا می‌کنید. در بالای آن پورت LAN قرار دارد. در نهایت با دو درگاه کارت حافظه SD هم روبه‌رو هستیم که نگرانی از نظر فضای ذخیره‌سازی نداشته باشید.

دوربین پاناسونیک BS1H با قیمت ۳۵۰۰ دلار از ماه آینده میلادی روانه بازار می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی