ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار ویدیوی مفهومی از آیفون ۱۴ پرو که طراحی متفاوت آن را نمایش می‌دهد

مدت کوتاهی از ورود گوشی‌های سری آیفون ۱۳ به بازار می‌گذرد، اما از همین حالا شاهد انتشار گزارش‌ها و شایعات درباره نسل بعدی آن‌ها هستیم. اکنون ویدیوی مفهومی از آیفون ۱۴ پرو منتشر شده که ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۹ مهر ۱۴۰۰ | ۱۰:۳۰

مدت کوتاهی از ورود گوشی‌های سری آیفون ۱۳ به بازار می‌گذرد، اما از همین حالا شاهد انتشار گزارش‌ها و شایعات درباره نسل بعدی آن‌ها هستیم. اکنون ویدیوی مفهومی از آیفون ۱۴ پرو منتشر شده که طراحی این گوشی هوشمند و تغییرات احتمالی‌اش مانند استفاده از حفره درون نمایشگر و پورت USB-C را به نمایش می‌گذارد.

گوشی‌های سری آیفون ۱۳ از نظر طراحی تفاوت قابل توجهی نسبت به نسل گذشته‌شان ندارند و تنها با ناچ کوچکتر و همچنین ماژول دوربین بزرگتر روبه‌رو هستیم. البته اگر به سراغ سخت افزار برویم، با تغییرات چشمگیری مانند چیپ فوق‌العاده قدرتمند A15 Bionic، شارژدهی بالاتر باتری و دوربین‌های باکیفیت‌تر روبه‌رو می‎‌شویم. اما سری آیفون ۱۴ چه تغییرات طراحی را تجربه خواهد کرد؟ ویدیوی زیر چنین تغییرات احتمالی را به نمایش می‌گذارد.

این ویدیو که توسط کانال یوتیوب «ConceptsiPhone» منتشر شده، تمام شایعات تا به امروز را شامل می‌شود. همانطور که در بالا مشاهده می‌کنید، طراحی فریم این دستگاه تفاوتی با نسل گذشته‌اش ندارد، اما در پنل جلویی و پشتی با تغییرات تقریبا قابل توجهی روبه‌رو هستیم.

روی پنل پشتی همچنان دوربین اصلی سه‌گانه به چشم می‌خورد، اما دیگر خبری از برآمدگی دوربین نیست و ماژول دوربین توسط یک لایه شیشه که روی پنل پشتی قرار دارد، پوشانده شده و ما را یاد طراحی آیفون ۴ می‌اندازد.

آیفون ۱۴ پرو

در پنل جلویی دیگر خبری از ناچ بالای نمایشگر نیست و این بخش جایش را به یک حفره برای دوربین سلفی داده. در این ویدیو با وجود حذف ناچ، همچنان به استفاده از سیستم فیس آیدی اشاره می‌شود که به معنای قرارگیری سنسورهای موردنیاز این سیستم زیر نمایشگر است. البته نمی‌توان چندان به چنین موضوعی دلخوش بود و طبق شایعات، نسل بعدی آیفون هم همچنان ناچ بالای نمایشگر خواهد داشت.

آیفون ۱۴ پرو

از دیگر ویژگی‌های آیفون ۱۴ پرو در این ویدیو می‌توان به قرارگیری سنسور اثر انگشت روی فریم دستگاه اشاره کرد که ایده مناسبی به نظر می‌رسد و حتی شاید عملی شود. همچنین شاهد استفاده از پورت USB-C و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی پروموشن هستیم.

در پایان ویدیو هم رنگ‌های جدید این گوشی هوشمند مانند مشکی مات، بنفش، آبی و رنگ‌های دیگر به نمایش گذاشته می‌شوند. با توجه به فاصله طولانی که تا معرفی سری آیفون ۱۴ داریم، باید منتظر انتشار گزارش‌ها، شایعات و ویدیوهای بی‌شماری از آن‌ها در ماه‌های آینده باشیم.

اگر به دنبال خرید یکی از مدل‌های آیفون ۱۳ هستید، پیشنهاد می‌کنیم بررسی دیجیاتو از گوشی آیفون ۱۳ پرو مکس را از دست ندهید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی