ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

امیزفیت از ساعت‌های هوشمند GTR 3 پرو، GTR 3 و GTS 3 رونمایی کرد

امیزفیت همانطور که وعده داده بود، جدیدترین ساعت‌های هوشمندش را معرفی کرد. این محصولات که شامل امیزفیت GTR 3 پرو، GTR 3 و GTS 3 می‌شوند، از قابلیت‌های مشابهی بهره می‌برند با این حال تفاوت‌هایی ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۰ مهر ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۰

امیزفیت همانطور که وعده داده بود، جدیدترین ساعت‌های هوشمندش را معرفی کرد. این محصولات که شامل امیزفیت GTR 3 پرو، GTR 3 و GTS 3 می‌شوند، از قابلیت‌های مشابهی بهره می‌برند با این حال تفاوت‌هایی هم بین آن‌ها به چشم می‌خورد که برای مثال می‌توان به سبک طراحی آن‌ها اشاره کرد.

امیزفیت GTR 3 پرو

این ساعت هوشمند با طراحی دایره‌ای، وزنی برابر ۳۲ گرم دارد و با آلیاژ آلومینیومی مورد استفاده در صنایع هوایی ساخته شده است. این محصول در دو نسخه با چرم قهوه‌ای و مشکی روانه بازار می‌شود.

این محصول از نمایشگر ۱.۴۵ اینچی بهره می‌برد که تراکم پیکسلی ۳۳۱ پیکسل در هر اینچ دارد و روشنایی‌اش به ۱۰۰۰ نیت می‌رسد. حاشیه‌های اطراف نمایشگر بسیار باریک هستند و با نسبت نمایشگر به بدنه ۷۰.۶ درصد روبه‌رو هستیم.

امیزفیت برای این محصولش ۱۵۰ واچ فیس درنظر گرفته و آن را به دو دکمه مجهز کرده که دکمه بالایی از نوع چرخان است و توسط آن می‌توانید میان منو اسکرول کنید.

امیزفیت با این نسل از ساعت هوشمندش به سراغ سیستم عامل Zepp OS رفته و رابط کاربری را بازطراحی کرده. اگرچه این سیستم عامل به اندازه Wear OS قدرتمند نیست، اما از اپ‌های شخص ثالث پشتیبانی می‌کند.

امیزفیت GTR 3 پرو از قابلیت پایش ضربان قلب و اکسیژن خون بهره می‌برد و مدت زمان اندازه‌گیری اکسیژن خون به ۱۵ ثانیه می‌رسد که نصف نسل قبلی محسوب می‌شود. قابلیت پایش خواب هم می‌تواند مراحل مختلف خواب را شناسایی و اندازه‌گیری کند.

در این ساعت هوشمند همچنین با ۱۵۰ حالت ورزشی و مقاومت در برابر آب 5 ATM روبه‌رو هستیم و امیزفیت برای آن میکروفن و اسپیکر درنظر گرفته است. با وجود عدم پشتیبانی از ارتباط اینترنتی بدون وجود گوشی هوشمند، ۲.۳ گیگابایت فضای داخلی دارد. باتری مورد استفاده در آن با استفاده مداوم تا ۱۲ روز دوام می‌آورد و در صورت استفاده مداوم از GPS، شارژدهی‌اش به ۳۵ ساعت می‌رسد.

امیزفیت GTR 3

طراحی و بدنه این دستگاه تفاوتی با مدل پرو ندارد، اما نمایشگرش کمی کوچکتر و برابر ۱.۳۹ اینچ است. با وجود این تفاوت، همچنان با تراکم پیکسلی و روشنایی یکسان روبه‌رو هستیم، البته حاشیه‌ها کمی ضخیم‌تر هستند و نسبت نمایشگر به بدنه به ۶۶ درصد رسیده است.

این دستگاه تنها نسخه ارزان‌تر مدل پرو به حساب نمی‌آید، چرا که برای مثال شارژدهی‌اش به ۲۱ روز می‌رسد و در صورت استفاده سنگین، این زمان به ۱۰ روز می‌رسد. البته در صورت استفاده مداوم از GPS، شارژدهی‌اش تفاوتی با نسخه پرو نخواهد داشت و همچنان برابر ۳۵ ساعت خواهد بود.

امیزفیت GTS 3

این ساعت هوشمند طراحی چهارگوش دارد و از نمایشگر ۱.۷۵ اینچی بهره می‌برد. تراکم پیکسلی آن برابر ۳۴۱ پیکسل در هر اینچ است و نسبت نمایشگر به بدنه‌اش به ۷۲.۴ درصد می‌رسد. حداکثر روشنایی این پنل به ۱۰۰۰ نیت می‌رسد و همانند دو مدل قبلی، از حالت نمایشگر همیشه روشن پشتیبانی می‌کند.

شارژدهی باتری این ساعت هوشمند در صورت استفاده عادی برابر ۱۲ روز است و در صورت استفاده سنگین به ۶ روز می‌رسد. در صورت استفاده مداوم از GPS، شارژدهی‌اش تنها به ۲۰ ساعت می‌رسد.

تاریخ عرضه و قیمت

این ساعت‌های هوشمند از امروز در کشورهایی مانند ایالات متحده و بریتانیا به فروش می‌رسند. قیمت مدل GTR 3 پرو برابر ۲۳۰ دلار، مدل استاندارد و GTS هم برابر ۱۸۰ دلار است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی