ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بسته اینترنت رایگان شاتل موبایل برای دانشجویان و دانش آموزان و معلمان فعال شد

شاتل موبایل با توجه به شروع فعالیت غیرحضوری مدارس و دانشگاه‌ها در سال تحصیلی ۱۴۰۰، به منظور ایجاد سهولت در فعالیت‌های آموزشی آنلاین، امسال هم به دانشجویان، معلمان و اساتید دانشگاه بسته اینترنت هدیه اعطا ...

شیدا ملکی
نوشته شده توسط شیدا ملکی | ۲۰ مهر ۱۴۰۰ | ۱۳:۵۴

شاتل موبایل با توجه به شروع فعالیت غیرحضوری مدارس و دانشگاه‌ها در سال تحصیلی ۱۴۰۰، به منظور ایجاد سهولت در فعالیت‌های آموزشی آنلاین، امسال هم به دانشجویان، معلمان و اساتید دانشگاه بسته اینترنت هدیه اعطا کرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه تلفن همراه شاتل موبایل، در این طرح، بسته های شش ماهه اینترنت با حجم ۳۰ گیگابایت برای دانشجویان، ۴۰ گیگابایت برای معلمان و ۶۰ گیگابایت برای استادان دانشگاه در نظر گرفته شده و این بسته‌ها برای تمامی دانشجویان، معلمان و اساتیدی که مشترک سیم‌کارت‌های شاتل موبایل هستند و شماره سیم‌کارت شاتل موبایل آنان از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به این اپراتور معرفی شده، به صورت خودکار فعال شده است.

تلاش شاتل برای توسعه آموزش از راه دور

پیش از این نیز در زمان همه‌گیری ویروس کرونا شاتل موبایل در چند نوبت به دانشجویان، معلمان و اساتید دانشگاه بسته های رایگان اعطا کرده و با رایگان سازی اینترنت سیم‌کارت شاتل موبایل برای سامانه های آموزشی دانشگاهی و دانش‌آموزی برای تسهیل «آموزش از راه دور» اقدام کرده بود.

شاتل موبایل، اپراتور نسل جدید تلفن همراه با پوشش 3G و  4G/LTEدر سراسر کشور با پیش‌شماره 0998 و کد یک است که برای نخستین بار در ایران، فناوری نوآورانه «سیم‌کارت هوشمند» را به بازار ارتباطی کشور معرفی کرده که بر اساس آن، سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل با تحلیل آنتن های موجود در محدوده محل حضور مشترک، بهترین آنتن و پوشش شبکه را به طور خودکار برای وی انتخاب می‌کند.

دسترسی 24 ساعته کاربران به سایت شاتل

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این اپراتور، انتخاب شماره و خرید سیم‌کارت، می‌توانند به وب‌سایت www.shatelmobile.ir مراجعه کنند یا از طریق شماره 09981000000 و به صورت 24 ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند.

پیش از این نیز شاتل موبایل با ارائه بسته‌های ویژه آغاز سال تحصیلی، استفاده از شاد را رایگان کرده بود. بر همین اساس، هم‌زمان با فرارسیدن ماه مهر، دسترسی به اپلیکیشن تعاملی شاد از طریق اینترنت سیم‌کارت‌های شاتل موبایل رایگان شد و هیچگونه ترافیکی در استفاده از این پلتفرم برای مشترکین شاتل موبایل محاسبه نخواهد شد.

پوشش کامل شبکه با شاتل موبایل

شاتل موبایل، اپراتور نسل جدید تلفن همراه با پوشش ۳G و ۴G/LTE در سراسر کشور با پیش‌شماره ۰۹۹۸ و کد یک است که برای نخستین بار در ایران، فناوری نوآورانه «سیم‌کارت هوشمند» را به بازار ارتباطی کشور معرفی کرده که بر اساس آن، سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل با تحلیل آنتن‌های موجود در محدوده محل حضور مشترک، بهترین آنتن و پوشش شبکه را به طور خودکار برای وی انتخاب می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Faeze Sarvi
    Faeze Sarvi | ۲۵ مهر ۱۴۰۰

    وقتی هنوز برای دانش آموزان هیچی نیومده الکی ننویسید نت رایگان برای دانش آموزان
    مردم نت مفتکی ندارن خرج کنن😑😒😒😒

  • علی Ali
    علی Ali | ۲۱ مهر ۱۴۰۰

    پس چرا مینوسید دانش آموزان هیچی به دانش آموزان ندادن خون بقیه اقشار جامعه رنگین تره

مطالب پیشنهادی