ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نتفلیکس ظاهرا قصد تولید بازی ویدیویی Squid Game را دارد

«مین‌یونگ کیم» معاون نتفلیکس در مصاحبه اخیر خود با «هالیوود ریپورتر» از احتمال تبدیل شدن سریال محبوب بازی مرکب (Squid Game) به یک بازی ویدیویی خبر داد. نتفلیکس در اوایل سال جاری از برنامه‌های رسمی ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۲ مهر ۱۴۰۰ | ۱۸:۳۰

«مین‌یونگ کیم» معاون نتفلیکس در مصاحبه اخیر خود با «هالیوود ریپورتر» از احتمال تبدیل شدن سریال محبوب بازی مرکب (Squid Game) به یک بازی ویدیویی خبر داد.

نتفلیکس در اوایل سال جاری از برنامه‌های رسمی خود برای ورود به دنیای بازی‌های ویدیویی صحبت کرد تا عناوینی را بر اساس سریال‌های محبوب خود تولید کند. به نظر می‌رسد سریال محبوب بازی مرکب (Squid Game) نیز در لیست بازی‌های این سرویس پخش وارد شود.

در حال حاضر، ساخت فصل دوم سریال کره‌ای نیز در حال مذاکره است و مقام ارشد نتفلیکس تایید کرد که این شرکت در حال بررسی تمام احتمالات درباره ادامه دادن سریال یا ساخت بازی آن است.

نتفلیکس

اخبار مربوط به تبدیل شدن این سریال به یک بازی ویدیویی در حال منتشر می‌شود که «بازی مرکب» در سراسر جهان موفقیت چشمگیری داشته و استقبال بسیار خوبی از آن شده است. مین‌یونگ کیم حتی اضافه کردن که طرفداران نیز درخواست‌های خود مبنی بر ساخت بازی ویدیویی این سریال را برای آن‌ها ارسال کرده‌اند. او گفت:

ما درخواست‌های زیادی از سوی برخی سازمان‌ها مانند بخش محصولات مصرف کننده، گروه بازی و دیگر تیم‌های بین‌المللی خود برای ساخت این بازی دریافت کردیم.

مدیر اجرایی همچنین تایید کرد که تیم نتفلیکس در حال ایجاد نقشه راهی برای کارهای آینده خود هستند و گفت:

نقش تیم من این است که تمام فرصت‌های موجود را بررسی کنند و برای IP بازی مرکب دستورالعملی ایجاد کنند.

علاوه بر این، مین‌یونگ کیم معتقد است که هدف آن‌ها از انجام این کار افزایش علاقه بینندگان به محتوای آن‌ها است. او در این رابطه نیز عنوان می‌کند نتفلیکس در حال بررسی زمینه‌های مختلف دیگری است که شامل بازی‌های، محصولات مصرفی و موارد دیگری می‌شود تا راه‌هایی برای افزایش علاقه به محتوای این پلتفرم و شادی بیشتر بینندگان ایجاد کند.

از زمان پخش سریال Squid Game کمتر از یک ماه می‌گذرد و نتفلیکس پیش از این تایید کرده بود که «بازی مرکب» به پربیننده‌ترین برنامه این پلتفرم در تمام ادوار تبدیل شده است. همچنین یک سرویس‌دهنده اینترنت کره‌ای اخیرا از نتفلیکس به دلیل افزایش چشمگیر ترافیک شبکه خود شکایت کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • اسکوید گیم ر
    اسکوید گیم ر | ۲ آبان ۱۴۰۰

    وای خدا کنه برای اندرید هم بسازن من عاشق این فیلم بودم و هستم عالی بود خدا کنه رو پیسی هم بازیش بیاد ما که چش انتظاریم 😂😂😂😂

مطالب پیشنهادی